امروز سه شنبه، ۱۲ تیر ۱۴۰۳

معرفی برترین های بیمه های زندگی بیمه ایران در جشنواره سراسری ستارگان بیمه های زندگی

جشنواره «ستارگان بیمه ­های زندگی» بیمه ایران با هدف توسعه و ترویج بیمه‌های زندگی و تشویق و تجلیل از نمایندگان، کارشناسان، شعب و استان‌های برتر در زمینه صدور بیمه‌های زندگی، از تاریخ ۱۴۰۳/۴/۱ لغایت ۱۴۰۳/۴/۳۱ در سراسر کشور برگزار می­شود.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی بیمه ایران،  در این جشنواره ضمن معرفی و تجلیل از ۷۰ نماینده برتر استانی و کشوری در یک جشن باشکوه، به کارشناسان، شعب و استان‌های برتر، جوایز ارزنده و تسهیلات ویژه تعلق می­گیرد.

ستارگان بیمه ­های زندگی باید توامان دارای بالاترین نرخ رشد حق بیمه (در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته) و تعداد بیمه نامه صادره جدید در مدت برگزاری جشنواره باشند.

بر اساس اطلاعیه معاونت بیمه های زندگی بیمه ایران شرایط شرکت در این جشنواره برای نمایندگان برتر استانی و کشوری جنرال و بیمه­ های زندگی به شرح زیر است:

نمایندگان جنرال:

۵  نماینده برتر هر استان که بیشترین حق بیمه وصولی و همچنین حداقل ۲۰ فقره بیمه نامه عمر انفرادی ذخیره‌دار در طول جشنواره را داشته باشند.

۲۰ نماینده برتر استان تهران که بیشترین حق بیمه وصولی و همچنین حداقل ۳۰ فقره بیمه نامه عمر انفرادی ذخیره‌دار در طول جشنواره را داشته باشند.

۲۰ نماینده برتر کشور که بیشترین حق بیمه وصولی و همچنین حداقل ۲۰۰ فقره بیمه نامه عمر انفرادی ذخیره‌دار در طول جشنواره را داشته باشند.

نمایندگان فروش بیمه‌های زندگی:

۵  نماینده برتر هر استان که بیشترین حق بیمه وصولی و همچنین حداقل ۳۰ فقره بیمه نامه عمر انفرادی ذخیره‌دار در طول جشنواره را داشته باشند.

۱۰ نماینده برتر استان تهران که بیشترین حق بیمه وصولی و همچنین حداقل ۳۰ فقره بیمه نامه عمر انفرادی ذخیره‌دار در طول جشنواره را داشته باشند.

۱۰ نماینده برتر کشور که بیشترین حق بیمه وصولی و همچنین حداقل ۱۰۰ فقره بیمه نامه عمر انفرادی ذخیره‌دار در طول جشنواره را داشته باشند.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/ufSLlE