امروز شنبه، ۱۶ تیر ۱۴۰۳

مدیرعامل بیمه سرمد تأکید کرد: رشد ۶۸درصدی حق بیمه تولیدی در سه‌ماهۀ اول امسال در سایه تلاش جمعی

مدیرعامل بیمه سرمد در نشست صمیمی با نمایندگان و شبکۀ فروش بیمه سرمد در استان آذربایجان شرقی رشد ۶۸درصدی حق بیمه تولیدی و کاهش ۱۰درصدی پرداخت خسارت در سه‌ماهۀ ابتدای سال نسبت به مدت مشابه سال گذشته را مرهون تلاش جمعی خانوادۀ بزرگ بیمه سرمد دانست.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، مدیرعامل به همراه چند تن از معاونین و مدیران بیمه سرمد در سفر به استان آذربایجان شرقی، ضمن بازدید از مدیریت شعبۀ استان، در نشستی صمیمی، با نمایندگان و شبکۀ فروش به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در این نشست بهشتی‌نژاد، با تأکید بر رشد ۶۸درصدی حق بیمه تولیدی در سه‌ماهۀ ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، گفت: این افزایش فروش، مرهون تلاش شبکۀ فروش توانمند و همکاران گرانقدر بیمه سرمد بوده که نویدبخش سالی پربار و توأم با رشد حداکثری است. وی ابراز امیدواری کرد با روندی که شرکت در آغاز سال ۱۴۰۳ در پیش گرفته، تا پایان سال شاهد رکوردشکنی بیمه سرمد در ادوار فعالیت خود خواهیم بود.

وی در ادامه با اشاره به نمودار کاهشی خسارت پرداختی در سه‌ماهۀ ابتدای سال ۱۴۰۳ افزود: سه‌ماهۀ ابتدای سال پرداخت خسارت‌ شرکت با کنترل ریسک عملیاتی و بهبود فرایندها، نسبت به مدت مشابه سال گذشته، علاوه بر کاهش مدت‌زمان پرداخت، ۱۰ درصد کاهش داشته که با ادامۀ اصلاح فرایندها و ایجاد زیرساخت‌های لازم، سرعت پرداخت به حداقل خواهد رسید و نسبت خسارت کنترل خواهد شد.

بهشتی‌نژاد ضمن تأکید بر استفاده از پتانسیل‌های ایجادشده توسط بانک صادرات به‌واسطۀ ایجاد میز خدمت در شعب بانک گفت: با توجه به همکاری مدیر شعب بانک صادرات استان‌ها و اقدامات عملیاتی صورت‌پذیرفته، افزایش تعداد نمایندگان و شبکۀ فروش در اولویت کاری شعب و مدیریت امور نمایندگان قرار دارد.

در ادامه، نمایندگان استان ضمن تشکر از حضور مدیران ارشد بیمه سرمد، مسائل و مشکلات خود را بیان نمودند و در جهت رفع مشکلات، مباحثی مطرح شد.

مراسم تجلیل از نمایندگان برتر بیمه سرمد از منظر میزان حق بیمه تولیدی و همچنین نماینده برتر در حوزۀ بیمه‌های زندگی در استان آذربایجان شرقی در سه‌ماهۀ ابتدای سال از دیگر برنامه‌های این نشست بود که توسط مدیرعامل و معاونین بیمه سرمد صورت گرفت.

بر اساس این گزارش، از نمایندگان برتر خانم عاطفه طهماسبی، آقای محمد قره‌خانلو و خانم خاطره عبدالملکی با بیشترین حق بیمه تولیدی، و آقای اصغر سیف‌اللهی در رشتۀ عمر و سرمایه‌گذاری تقدیر شد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/A2iUgQ