امروز شنبه، ۹ تیر ۱۴۰۳

مدیرعامل بیمه دی: نقش شبکه فروش در تحقق اهداف شرکت انکار ناپذیر است

مدیرعامل بیمه دی در ادامه جلسات فصلی با شبکه فروش، با نمایندگان گرید A این شرکت دیدار داشت و ضمن تأکید بر اهمیت شبکه فروش، این مجموعه را از ارکان مهم شرکت دانست و نقش آن را در تحقق اهداف انکار ناپذیر ذکر کرد.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی، مهندس طاهر موهبتی در این نشست که اعضای هیات عامل و مدیران ستادی حضور داشتند، افزود: منافع شرکت به منافع شبکه فروش گره خورده است و هرچه امکانات و فضا برای رشد ایشان مهیا باشد، مسیر تحقق اهداف شرکت هموارتر خواهد بود.

وی افزود: بسیاری از چالش‌ها و مسائل شبکه فروش از سال گذشته در دست بررسی و حل شدن است و رویکرد به این سو در حال حرکت است.

مدیرعامل بیمه دی با اشاره به ضریب نفوذ بیمه در کشور اظهار کرد: بازار صنعت بیمه دارای ظرفیت‌های بسیاری است و با توجه به ضریب نفوذ بیمه در جامعه می‌توان گفت فرصت‌های مغفول مانده زیادی وجود دارد که می‌توان با جذب این بازار و پرتفوی موجود در آن علاوه بر تامین اهداف، سهم پرتفوی شرکت از صنعت بیمه را افزایش داد.

وی در ادامه تصریح کرد: درخصوص افزایش فروش و خرده فروشی باید این نکته مدنظر قرار گیرد که هر فروشی مورد نظر نیست؛ فروشی که ضریب خسارت بالایی داشته باشد نمی‌تواند جایگاهی در سبد پرتفوی شرکت داشته باشد.

نایب رئیس هیأت مدیره شرکت بیمه دی بیان کرد: تیم سازی، خدمات پس از فروش، تمدید قراردادها، جذب بازارهای جدید، رعایت اخلاق و حرفه‌ای‌گری مواردی هستند که باید مدنظر شبکه فروش قرار بگیرد، رقابت سالم در فضای بازار صنعت نکته مهمی است که باید به آن توجه شود، متانت در کار و مذاکره، رعایت اخلاق و چارچوب ها خط قرمز ما در عرصه صنعت بیمه است.

در این نشست که نمایندگان گرید A تهران به صورت حضوری و بقیه به صورت برخط حضور یافتند، جمعی از نمایندگان به بیان مسایل و نقطه نظرات خود پرداختند که مدیرعامل بیمه دی پس از استماع، به سوالات ایشان به طور مبسوط پاسخ داد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/urI70v