امروز دوشنبه، ۱۱ تیر ۱۴۰۳

مدیرعامل، مدیران ارشد و کارکنان گروه خودروسازی سایپا رای خود را به صندوق انداختند

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا به همراه جمعی از مدیران ارشد، در اولین دقایق شروع رای گیری با حضور در شرکت سایپا رای خود را به صندوق ثابت مستقر در این مجموعه انداخت.

به گزارش فراسو به نقل از سایپانیوز، همزمان با ۸ تیرماه و برگزاری چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، جواد توسلی مهر به همراه جمعی از مدیران عامل شرکت های گروه، معاونان، مدیران ارشد و کارکنان این مجموعه خودروسازی، با حضور در محل صندوق ثابت مستقر در شرکت سایپا، رای خود را به صندوق انداخت.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا پس از انداختن رای خود در صندوق ثابت مستقر در شرکت سایپا گفت: خداوند در قرآن می فرمایید هر قومی سرنوشتش دست خود او است، ما می توانیم سرنوشت خود را تعیین و انتخاب کنیم یا اجازه دهیم سرنوشت ما را تعیین کنند .

توسلی مهر افزود: یکی از مهمترین موضوعاتی که سرنوشت ما را در کشور مشخص می کند، حضور در انتخابات است، امروز زمانی نیست که غفلت کنیم و باید در این عرصه مهم حضور پیدا کنیم و سرنوشت خودمان را تعیین کنیم .

او خاطرنشان کرد: از جمله اقشاری که در سرنوشت دولت و انتخابات نقش موثری دارند، کارگران هستند و در عرصه کارگری، تیراژ تولید مهمترین موضوع است که جزو خطوط قرمز ما است و کاهش تولید به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

مدیرعامل گروه سایپا افزود: کلید نجات کشور تولید است که کارگران عزیز ما در این عرصه بسیار خوب عمل کردند، همچنان که در این حوزه صیانت کردند و سرنوشت خودشان را مدیریت کردند، با حضور گسترده در این انتخابات می توانند سرنوشت کشور را مشخص کنند و امیدواریم که روزهای خوب و خوشی را پیش رو داشته باشیم.

شایان ذکر است، با توجه به  حضور کارکنان در شیفت کاری در گروه سایپا و با تاکید مدیرعامل گروه مبنی بر استقرار صندوق رای گیری جهت اخذ رای و ایجاد مشارکت گسترده کارکنان و کارگران خط تولید گروه سایپا در انتخابات، برای اولین بار، یک صندوق ثابت در شرکت سایپا و سه صندوق سیار در شرکت های پارس خودرو، زامیاد و مگاموتور آرای همکاران را جمع آوری می کنند.

حضور این صندوقها در سطح گروه سایپا با استقبال گسترده کارگران خط تولید و کارکنان مواجه شد و همزمان با حضور مدیران ارشد گروه سایپا در پای صندوق رأی، بسیاری از کارکنان حاضر در شیفت کاری جمعه، با حضور پرشور، آرای خود را به صندوق انداختند.

همچنین مجموعه گروه خودروسازی سایپا در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پویش همه می آییم به شکل گسترده ای در شبکه های اجتماعی، فضای مجازی و همچنین برنامه های مختلف و جشن عید غدیر از همکاران دعوت کردند که در این انتخابات حضور گسترده پیدا کنند.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/Vb9x8Y