امروز پنج شنبه، ۱۴ تیر ۱۴۰۳

ساختمان جدید مدیریت بیمه سرمد شعبۀ استان آذربایجان غربی افتتاح شد

طی مراسمی با حضور بهشتی نژاد مدیرعامل بیمه سرمد، مدیر شعب و تنی چند از مدیران بانک صادرات استان، همچنین اعضای سندیکای بیمه‌گران استان و نمایندگان بیمه سرمد، ساختمان جدید شعبۀ بیمه سرمد در ارومیه افتتاح شد.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، در این مراسم دکتر بهشتی‌نژاد، مدیرعامل بیمه سرمد، ضمن تبریک ایام مبارک ذی‌الحجه و عید سعید غدیرخم، یکی از مولفه های ارتقائ برند سازمانی را فضای فیزیکی مناسب و در شان مشتریان و کارگزاران دانست و افزود : توجه به این موضوع در دستور کار مدیریت امور شعب و نمایندگان بیمه سرمد قرار گرفته و بعد از بهبود و مناسب سازی فضای شعب و استقرار همکاران در چند شعبه در سال گذشته و ابتدای امسال، امروز شاهد افتتاح شعبه تملیکی بیمه سرمد در استان آذربایجان غربی هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: همکاران بنده در شعبه با جدیت تمام تلاش خود را در ارائه خدمات بهنگام و البته با کیفیت به کار گیرند تا علاوه بر تغییر فضای فیزیکی شاهد تغییر مثبت در ارائه خدمات بیمه سرمد و افزایش رضایتمندی و نهایتا تقویت برند بیمه سرمد باشیم.

 

بهشتی نژاد در ادامه ضمن اشاره به روند رو به رشد بیمه سرمد بر اساس گزارشات و صورت های مالی منتشره و  رشد حق بیمه تولیدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته، نقش شعب و نمایندگی ها برای رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده را مهم ارزیابی کرد و افزود: اطمینان دارم با تلاش همکاران و مدیریت شعبه و همراهی نمایندگان عزیز به زودی شاهد رشد پرتفوی استان آذربایجان غربی و افزایش رضایتمندی بیمه شدگان استان خواهیم بود.

وی در ادامه از تلاش های صورت گرفته از زمان خرید تا تجهیز و راه اندازی ساختمان شعبه تشکر و قدردانی نمود و در خصوص نامگذاری ساختمان شعبه گفت: با توجه به ایام مبارک ماه ذی‌الحجه و ایام عید سعید غدیر خم با تصمیم هیات عامل، ساختمان جدید بیمه سرمد به نام «ساختمان غدیر» نامگذاری گردید.

در ادامه امیرگان، مدیر شعب بانک صادرات استان آذربایجان غربی، آغاز به کار بیمه سرمد در ساختمان جدید هم‌زمان با ایام مبارک ذی‌الحجه و عید غدیر خم را به فال نیک گرفت و ضمن تبریک افتتاح ساختمان جدید شعبه گفت: امیدوارم به پشتوانۀ بانک صادرات ایران، شاهد ارائه خدمات متمایزی از بیمه سرمد نسبت به سایر بیمه‌ها در استان باشیم.

 

ایشان با تأکید بر ظرفیت‌های فراوان استان آذربایجان غربی در بخش صنعت و کشاورزی خاطرنشان کرد با توجه به توان بالای بیمه سرمد مسیر ارائۀ خدمات در این حوزه هموار بوده و بانک صادرات استان نیز از هیچ کمکی در این خصوص مضایقه نخواهد کرد.

مدیر شعب بانک صادرات استان در پایان با اشاره به روند رو به رشد و افزایش سطح توانگری مالی بیمه سرمد و ضمن قدردانی از دکتر بهشتی‌نژاد و تیم اجرایی ایشان، اقدامات و تغییرات مثبت اخیر را به‌منزلۀ آغاز دوران طلایی بیمه سرمد توصیف کرد.

جلسه با نمایندگاناستان آذربایجان غربی ازدیگر برنامه‌های سفر استانیمدیرعامل بیمه سرمد و هیئتهمراه بود که بعد ازمراسم افتتاحیه برگزار شد.

 

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/yRLoPK