امروز چهارشنبه، ۱۳ تیر ۱۴۰۳

رئیس کل بیمه مرکزی: صیانت از حقوق بیمه گران و فناوران از راهبردهای اصلی نهاد ناظر است

در سومین روز نمایشگاه الکامپ با محوریت اینشورتک ها، علی استادهاشمی از غرفه های فناوران بیمه ای و بیمه گران فناور، بازدید کرد.

به گزارش فراسو، استادهاشمی در جریان این بازدید با تاکید بر این نکته که شبکه فروش در صدر اولویت های نهادناظر صنعت بیمه قرار دارد، اظهار داشت: ارتباط فناوران و بیمه گران باید به گونه ای تعریف شود که به نمایندگان و ارکان دیگر شبکه فروش، لطمه ای وارد نشود.

رئیس کل بیمه مرکزی با تشریح آخرین دستاوردهای صنعت بیمه در حوزه های فین تک، اینشورتک و دیگر فناوری های نوین، خاطرنشان کرد: تسهیل عملیات بیمه گری از مرحله صدور بیمه نامه تا پرداخت خسارت از برنامه های راهبردی است که با تکیه بر فناوری و رشد بیمه گران الکترونیکی، امکان پذیر خواهد بود.

سکاندار صنعت بیمه، روند حرکت صنعت بیمه در حوزه های دیجیتالی را رضایت بخش دانست و از فعالان حوزه های بیمه و فناوری خواست تا در دستیابی به افق های تعیین شده و نقشه راه دیجیتالی صنعت بیمه کمک کنند.

وی طرح های جدید بیمه گری را برای ایجاد فضای همگانی سازی خدمات و محصولات بیمه ای، راهگشا توصیف کرد و افزود: افزایش ضریب نفوذ بیمه در گرو آشنایی بیشتر آحاد جامعه با مزایا و پوشش های متنوع آن است و اقبال جامعه به فضای دیجیتالی، تحقق این امر را میسر خواهد کرد.
گفتنی است تا لحظه تنظیم و ارسال این خبر رئیس کل بیمه مرکزی در سالن هفت نمایشگاه بین المللی تهران حضور دارد و از تمامی غرفه ها بازدید خواهد کرد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/8qC8A9