امروز یکشنبه، ۱۷ تیر ۱۴۰۳

دکتر رحمان‌زاده خبر داد: حضور گروه ساختمانی معلم در عرصه نوآورانه ساخت‌وساز

مدیرعامل گروه ساختمانی معلم گفت: خلق ثروت با حضور در اقتصاد دانش‌بنیان، ایجاد بازارهای جدید و نقش‌آفرینی حرفه‌ای در عصر نوآورانه ساخت‌وساز، مأموریت‌ اصلی شرکت‌های تابعه این هلدینگ است.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی گروه ساختمانی معلم، دکتر مرتضی رحمان‌‌زاده در نشستی با حضور مدیرعامل و مدیران شرکت پدیدآوران اطلس پارس، افزود: ایجاد بازارهای جدید، حضور در عرصه‌های نوین ساختمان، تکنیک‌های ساخت، مدیریت ساخت، مصالح جدید نوآورانه و اختصاص بخشی از سهم بازار در بسترهای دیجیتال و توسعه سهم بازار از مهم‌ترین وظایف شرکت پدیدآوران اطلس پارس محسوب می‌شود.
وی، با اشاره به فضای بازار ساخت و ساز در کشور، موفقیت و باقی‌ماندن مقتدرانه در حوزه فعالیت ساختمانی را در آینده نزدیک، متعلق به شرکت‌هایی دانست که بتوانند در به‌کارگیری و توسعه فناوری‌های نوین در این عرصه حرفی جدید برای گفتن داشته و از روش‌های تامین مالی جدید استفاده کنند.
مدیرعامل گروه ساختمانی تصریح کرد: شرکت پدیدآوران اطلس پارس به‌عنوان شرکت تابعه گروه ساختمانی معلم در بخش فناوری‌های نوین نقش‌آفرینی موثری خواهد داشت و عملاً در مدت کوتاهی که مشغول به فعالیت شده، توانسته بهترین‌های این بخش را انتخاب کرده و با آنها تفاهم‌نامه امضا کند.
وی افزود: به‌ همین منظور ۱۰ شرکت مهم فن‌آور دعوت شدند تا از طریق پروژه نگین جنت‌آباد، اقدامات اولیه را انجام دهند و نمونه‌ای از کارهای نوآورانه در عرصه ساخت‌وساز را به نتیجه برسانند.
دکتر رحمان‌زاده گفت: همه این شرکت‌ها را یک بار ممیزی و رتبه‌بندی کرده‌ایم، ضمن اینکه در عملیات و اجرا از نظر فنی مقایسه می‌شوند تا در پایان این فرایند به نتیجه برسیم که با کدام شرکت وارد همکاری شویم. همچنین با کدام یک بحث‌های دانش‌بنیان را پیگیر شویم تا شرکت پدیدآوران را به دانش‌بنیان شدن نزدیک کنیم.
وی تصریح کرد: با انجام این اقدامات در گروه ساختمانی معلم، شاهد کاهش قابل توجه در زمان ساخت خواهیم بود. بدون تردید اگر سرعت ساخت یک ساختمان افزایش یابد، سریع‌تر به بهره‌برداری می‌رسد که نتیجه آن ارزش افزوده بیشتر برای فرهنگیان گرانقدر خواهد بود.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/yj3dxe