امروز جمعه، ۱۵ تیر ۱۴۰۳

درآمد عملیاتی ۱۲ هزار میلیارد تومانی بانک پاسارگاد در خردادماه سال‌جاری

بانک پاسارگاد در گزارش فعالیت ماهانه خردادماه‌۱۴۰۳ در کدال، رقم درآمد محقق شده را ۱۱ هزار و ۸۸۴ میلیارد تومان اعلام کرد.

به گزارش فراسو، بانک پاسارگاد با نماد “وپاسار” در گزارش ماهانه منتهی به ۳۱خردادماه۱۴۰۳ در کدال، ارقامی مربوط به میزان درآمد تسهیلات اعطایی، اوراق بدهی، درآمد سپرده‌گذاری و درآمد کارمزد را ارائه می‌کند.
بر اساس این گزارش، درآمد محقق شده بانک پاسارگاد از گزینه‌های مذکور در خردادماه، معادل ۱۱ هزار و ۸۸۴ و نزدیک به ۱۲ هزار میلیارد تومان است که بیشترین درآمد به تسهیلات اعطایی اختصاص دارد.
درآمد تسهیلات اعطایی بانک پاسارگاد در خرداد‌ماه بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان بوده که نسبت به ماه قبل آن از رشد ۱۸درصدی برخوردار است.
این تسهیلات اعطایی از فروش خدماتی مانند فروش اقساطی، جعاله، مرابحه، اجاره به شرط تملیک، سلف، مضاربه، مشارکت مدنی، بدهکاران بابت اعتبارات اسنادی، تسهیلات ارزی و غیره بوده که تسهیلات مرابحه، تسهیلات ارزی فروش اقساطی به ترتیب بیشترین میزان درآمدی را برای بانک پاسارگاد از درآمد تسهیلاتی داشته‌اند.
درآمد کارمزد در خردادماه نیز برای این بانک درآمد ۴۵۲ میلیارد تومانی را داشته است که نسبت به فروردین‌ماه نیز از رشد درآمد برخوردار بوده است.
درآمد اوراق بدهی نیز در ماه خرداد ۷۴ میلیارد تومان گزارش می‌شود و درآمد سپرده‌گذاری نیز در این ماه ۱۰ میلیارد تومان درآمد محقق کرده است./نبض بورس

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/meH115