امروز یکشنبه، ۱۰ تیر ۱۴۰۳

حضور متفاوت بیمه سامان در نمایشگاه الکامپ

با هدف فراهم کردن زمینه ارتباط بیشتر با فعالان صنعت الکترونیک،شرکت بیمه سامان در بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین المللی الکامپ حضور دارد.
به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه سامان، نمایشگاه الکامپ یکی ازبزرگ‌ترین و تخصصی‌ترین رویدادهای تجاری برای شرکت‌های فعال در زمینه عرضه محصولات و خدمات صنعت الکترونیک و کامپیوتر به شمار می رود.

یکی از رویکردهای اصلی شرکت بیمه سامان، استفاده از هوش مصنوعی وگسترش خدمت رسانی هرچه بهتر به بیمه گزاران به خصوص نسل جدید در این زمینه است.

براساس این گزارش، شرکت بیمه سامان به عنوان یک گروه مالی فرابیمه و تمام دیجیتال، محصولات و خدمات نوآورانه خود را در حوزه های مرتبط با نمایشگاه الکامپ در نظر گرفته، از همین روی با حضور در این نمایشگاه در تلاش است تا ارتباط هرچه بهتر با مشتریان و مخاطبان خود برقرار کند و اطلاعات مورد نیاز را در اختیار آنها قرار دهد.

بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین المللی الکامپ، الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک تهران از تاریخ ۹ تا ۱۲ تیرماه سالجاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

بازدیدکنندگان می‌توانند از ساعت ۸ تا ۱۵ از این رویداد و نمایشگاه بزرگ دیدن کنند. شرکت بیمه سامان نیز در سالن شماره ۷ این نمایشگاه میزبان بازدیدکنندگان و علاقه مندان است.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/8seOKY