امروز شنبه، ۱۴ مهر ۱۴۰۳

برگزاری اختتامیه اولین المپیاد ورزشی فرزندان کارکنان بانک ملی ایران

نخستین المپیاد ورزشی فرزندان پسر کارکنان و بازنشستگان بانک ملی ایران با حضور ۴۹۱ ورزشکار در شهر بابلسر طی ۵ روز برگزار شد و امروز این مسابقات با معرفی ورزشکاران و تیم های مدال آور در ۷ رشته ورزشی به کار خود پایان داد.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در مراسم اختتامیه این المپیاد ورزشی، نصرت اله شهبازی قائم مقام بانک ملی ایران با تاکید بر اینکه ورزش موضوعی مهم و محوری در رسالت اجتماعی این بانک است، خاطرنشان کرد: خدمات بانک ملی ایران در سراسر کشور توسعه پیدا کرده است و خوشنامی این بانک در جهان اسلام و کشور زبانزد است.

وی با بیان این مطلب که برگزاری نخستین جشنواره فرزندان همکار بانک با موفقیت برگزارشد، اظهارداشت: برگزاری مسابقه‌ای از این دست برای نخستین بار در سطح فرزندان افتخار بزرگی است که با رهنمودهای مدیرعامل محترم با موفقیت برگزار شد.

شهبازی با بیان این که در دوره های بعدی این رقابت ها با کیفیت بهتری برگزار خواهد شد گفت:  نقاط قوت تقویت و نارسائی‌ها بررسی و نسبت به رفع نقص در مسابقات بعدی اقدام شود.

وی با اعلام اینکه از  آینده سازان این بانک انتظار داریم که در حوزه علمی و پژوهشی تلاش خود را بکارببرند،افزود: بانک ملی علاوه بر حمایت از فعالیت ورزشی، در توسعه فعالیت‌های علمی و پژوهشی فرزندان همکار نیز در کنار آن ها است.

شهبازی از برگزاری المپیاد ورزشی فرزندان دختر همکاران خبر داد و گفت: این بازی‌ها در شهریور ماه برگزار می‌شود.

وی در ادامه در بخش دیگری از این مراسم خواستار حمایت جدی از نخبه‌های ورزشی و علمی فرزندان همکار بانک ملی شد و افزود: برنامه ریزی برای تامین اعتبار لازم در جهت حمایت از فرزندان نخبه در دستور کار است.

شهبازی با اعلام اینکه سرانه ورزشی بانک ملی تا حدودی محدود است،افزود: برنامه ریزی برای افزایش سرانه ورزشی کارکنان و خانوادهایشان متناسب با نیاز در اولویت است.

صمد عزیزنژاد عضو هیات مدیره بانک ملی ایران در ادامه نیز ضمن تقدیر از حمایت‌های همه جانبه دکتر نجارزاده در برگزاری هر چه بهتر این رقابت ها ،تصریح کرد: رفاقت در حین رقابت بزرگترین مولفه و دستاورد در راستای برگزاری المپیادهای ورزشی در بانک است.

عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران تصریح کرد:

دکتر نجارزاده توانسته است با پیگیری های زیاد زمینه توسعه رفاه همکاران را فراهم کند.

وی با اعلام اینکه آنچه که از این مسابقات برجا می‌ماند، انتخاب دوستان خوب و رفاقت های عمیق است، تصریح کرد: دوستی دوران نوجوانی بسیار ماندگار است و این باعث می‌شود ارتباط خوبی بین خانواده بزرگ بانک ملی ‌‌‌ایران شکل بگیرد.

وی هدف اصلی برگزاری این مسابقات را علاوه بر  توسعه ورزش در بانک، تقویت روحیه همکاران و انسجام خانواده بزرگ بانک ملی برشمرد.

وی از تمامی دست اندرکاران بویژه ستاد برگزاری و کمیته های آن تقدیر کرد و گفت: انتظار داریم که این مسابقات با کیفیت و انسجام بیشتر و بهتری درسال های آینده ادامه یابد.

بیژن نصرتی رئیس اداره کل رفاه بانک ملی ایران با بیان اینکه ۴۹۱ ورزشکار از ۲۹ استان در ۷ رشته ورزشی طی ۵ روز با یکدیگر به رقابت پرداختند گفت: نباید فراموش کنیم که همکاران ما به عنوان پدران و مادران این ورزشکاران حامیان اصلی شان هستند.

نصرتی در مراسم اختتامیه این بازی ها درباره اقدامات انجام شده برای برگزاری هر چه بهتر این المپیاد،گفت: همه همکاران اجرایی برای برگزاری با کیفت این دوره از رقابت‌ها تلاش‌های زیادی کردند.

وی با اعلام اینکه در هفت رشته از همه استان‌ها در این دوره از رقابت‌ها حضور داشتند،گفت:  انتظار داریم با استعدادیابی که صورت گرفت و شناختی که از ورزشکاران توانمند به عمل آمد کمیته فنی با برنامه مدون این ورزشکاران را مورد حمایت جدی قرار دهد.

نصرتی ادامه داد: با برنامه‌ریزی مناسب می‌توانیم سالانه چندین قهرمان ملی و آسیایی از خانواده بانک ملی به جامعه ورزش کشور معرفی کنیم.

در ادامه این برنامه و در بخش پایانی آیین اختتامیه مراسم نیز از ورزشکاران و تیم‌های مدال آور  ۷ رشته ورزشی این المپیاد با اهدای کاپ، مدال و لوح تقدیر به عمل آمد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/4VT5Uv