امروز یکشنبه، ۱۰ تیر ۱۴۰۳

بازدید وزیر آموزش و پرورش از ماشین سازی اراک

دکتر صحرایی وزیر آموزش و پرورش و رییس هیات امنای صندوق ذخیره فرهنگیان با حضور در ماشین‌سازی اراک، از شرکت های تابعه صندوق ذخیره، از هنرستان جوار این واحد بزرگ صنعتی بازدید کرد.

به گزارش فراسو به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل صندوق ذخیره فرهنگیان، وزیر آموزش و پرورش به همراه استاندار استان مرکزی، مدیرکل آموزش و پرورش استان و مدیرعامل شرکت ماشین‌سازی اراک، از هنرستان شهدای شرکت ماشین‌سازی، بزرگترین هنرستان جوار صنعت کشور بازدید نمود و در جریان برنامه‌ها و فعالیت‌های این هنرستان قرار گرفت.

توجه ویژه به مرکز آموزش ماشین‌سازی اراک و دانشکده علمی و کاربردی در برنامه های راهبردی این واحد صنعتی قرار دارد و بر این اساس هنرستان فنی و حرفه‌ای شهدای ماشین سازی اراک با همکاری اداره آموزش و پرورش استان مرکزی تاسیس و در مهر ماه سال گذشته افتتاح شد.
هدف از فعالیت هنرستان فنی و حرفه‌ای و دانشکده علمی کاربردی ماشین‌سازی اراک، تربیت و تامین نیروی انسانی ماهر و متخصص مورد نیاز گروه‌های صنعتی است که با آموزش‌های علمی تئوری و عملی، جهت حضور و فعالیت در بخش‌های مختلف گروه صنعتی ماشین‌سازی اراک مهیا می‌گردند.
وزیر آموزش و پرورش در جریان بازدید از هنرستان جوار ماشین‌سازی اراک اظهارداشت: ماشین‌سازی به عنوان یک واحد صنعتی خصوصی در احداث و جذب هنرستان غیردولتی رتبه یک در رشته‌های مختلف فنی و مهندسی اهتمام داشته باشد.
دکتر صحرایی همچنین در بازدید از بخش‌های مختلف ماشین‌سازی اراک بر تداوم فعالیت‌ها و اقدامات رو به جلوی این واحد صنعتی تاکید کرد و گفت: برنامه‌های راهبردی و توسعه‌ای این شرکت ضمن ارتقای بازدهی و کمک به پیشبرد چرخه تولید در کشور منجر به افزایش سودآوری برای این مجموعه صنعتی می‌گردد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/CXw5Wl