امروز شنبه، ۱۶ تیر ۱۴۰۳

بازدید مدیریت بیمه دی استان خراسان رضوی از واحدها صنعتی و تولیدی استان

مشاور مدیرعامل و مدیر استان خراسان رضوی بیمه دی به مناسبت گرامیداشت روز صنعت و معدن و تجلیل از واحدها صنعتی و تولیدی استان خراسان رضوی در محل شرکت صنایع تولیدات کاغذی خراسان– گلریز حضور یافت.

به گزارش فراسو، مشاور مدیرعامل و مدیر استان خراسان رضوی بیمه دی به مناسبت گرامیداشت روز صنعت و معدن و تجلیل از واحدها صنعتی و تولیدی استان خراسان رضوی در محل شرکت صنایع تولیدات کاغذی خراسان– گلریز حضور یافت.

در این دیدار شریعتی مدیر بیمه دی استان خراسان رضوی پس از بازدید ازخط تولید و مونتاژ محصولات بهداشتی این شرکت، طی نشستی با مدیران و معاونین کارخانه گلریز ضمن ابلاغ سلام و تبریک مدیرعامل شرکت بیمه دی، به همه دست اندرکاران و زحمتکشان این صنعت، بیان داشتند: شرکت بیمه دی که چندین سال پیاپی عنوان توانگرترین شرکت بیمه کشور را به خود اختصاص داده، از تمام پتانسیل و ظرفیت های خود جهت حمایت و امنیت از صنعت کشوراستفاده می نماید.

شریعتی در ادامه افزود: دهم تیرماه تجلی گر نقش مهم حوزه های صنعت و معدن است. اهمیت بالای این دو حوزه ما را برآن می دارد تا در جهت تحقق اهداف بلند مدت استان با همکاری مسئولین این حوزه، با عزمی استانی و مدیریتی جهادی در جهت توسعه و تحقق اقتصاد گام برداریم.

وی دراین مراسم خاطرنشان کرد: برخود لازم می دانم ضمن تبریک این روز خدمت تمامی فعالان عرصه صنعت و معدن ، پیشرفت هرچه بیشتر حوزه صنعت و معدن استان را در سالی که بنا به تدبیر مقام معظم رهبری به نام « جهش تولید با مشارکت مردم » نامگذاری گردیده است را از درگاه خداوند متعال مسئلت نمایم.

همچنین در این مراسم مدیران شرکت صنایع تولیدات کاغذی خراسان از زحمات و تلاش های شرکت بیمه دی در مدت یکسال گذشته تقدیر و تشکر خود را اعلام داشتند و استمرار این مهم را در سال پیش روی خواستار شدند.

لازم به ذکر است در پایان این جلسه جهت ادای احترام و نثار شادی به روح زنده یاد سید مجتبی هاشمیان ” پدر صنعت سلولزی ایران و بنیان گذار گروه کارخانجات گلریز”* توسط مدیریت و پرسنل بیمه دی فاتحه ای قرائت گردید.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/z3yFiF