امروز شنبه، ۳۱ شهریور ۱۴۰۳

بازدید مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از روزنامه کیهان

میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در بازدید از روزنامه کیهان و در گفت‌وگو با حسین شریعتمداری مدیرمسئول این روزنامه، روند توسعه خدمات و تحول راهبردی در سازمان تأمین‌‌اجتماعی را که در دوره مدیریتی اخیر و در چارچوب راهبردهای دولت سیزدهم آغاز و پیگیری شده، روندی توقف‌ناپذیر توصیف کرد که زمینه‌ساز توسعه و ارتقای کمی و کیفی خدمات مهم‌ترین سازمان بیمه‌گر اجتماعی کشور است.

به‌گزارش فراسو به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، موسوی در دومین روز از هفته تأمین‌اجتماعی و با هدف تبیین دستاوردهای سازمان در مسیر توسعه خدمات به ذی‌نفعان و برنامه‌های در حال پیگیری در این حوزه، ضمن بازدید از روزنامه کیهان با مدیرمسئول این روزنامه نیز دیدار و گفت‌وگو کرد.

موسوی با تأکید بر این‌که در نظام جمهوری اسلامی، قدرت و مسئولیت زمانی ارزش خواهد داشت که در مسیر خدمت به مردم قرار گیرد؛ دستاوردهای مهم سازمان تأمین‌اجتماعی در دوره اخیر را محصول تلاش جمعی مدیران و کارکنان این سازمان برای توسعه خدمت به مردم و متأثر از رویکرد کلان حاکم بر دولت مردمی سیزدهم و تأکیدات رئیس‌جمهور شهید در زمینه توسعه خدمت دانست و ابراز امیدواری کرد که در دولت بعدی نیز این مسیر ادامه پیدا کند.
وی توسعه ظرفیت‌های درمان مستقیم و رایگان بیمه‌شدگان، توسعه پوشش بیمه‌ای و اضافه شدن بیش از ۲.۵ میلیون نفر به جمع خانواده بزرگ تأمین‌اجتماعی، تسویه بدهی ۱۰۶ هزار میلیارد تومانی برجای مانده از گذشته به نظام بانکی، بهبود نسبی موازنه منابع و مصارف تأمین‌اجتماعی، بی‌نیازی به استقراض از نظام بانکی برای پرداخت مستمری ماهانه، ارتقای کارآمدی و سوددهی بخش اقتصادی و مبارزه جدی با فساد را از دستاوردهای مهم این سازمان در دوره مدیریتی اخیر توصیف کرد.
براساس گزارش روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، ۱۹ تا ۲۵ تیر ماه هر سال که یادآور سالروز تصویب قانون تأمین‌اجتماعی است، به‌عنوان هفته تأمین‌اجتماعی نامیده می‌شود. برنامه‌های گرامیداشت این هفته در سال جاری به‌صورت ملی و استانی، ضمن گرامیداشت یاد رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله رئیسی و با رویکرد تبیین دستاوردهای بزرگترین سازمان بیمه‌گر اجتماعی کشور در دولت مردمی سیزدهم و در سراسر کشور برگزار می‌شود. برگزاری جلسات مشترک با نمایندگان تشکل‌های کارگران، کارفرمایان و بازنشستگان از دیگر محورهای برنامه‌های سازمان تأمین‌اجتماعی برای این هفته است که در سراسر کشور در دستور کار قرار دارد و رویکرد اصلی سازمان تأمین‌اجتماعی در برگزاری این مناسبت، تعامل مؤثر و هم‌افزا با مخاطبان و شرکای اجتماعی سازمان (بیمه‌شدگان، کارفرمایان و بازنشستگان) است.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/BIpoeD