امروز یکشنبه، ۱۸ شهریور ۱۴۰۳

افزایش سودآوری ۳۰۰ درصدی شرکت سرمایه‌گذاری فرآیند

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری فرآیند از تقسیم سود بی‌سابقه ۴۲۳۰ ریالی این شرکت به ازای هر سهم برای سال مالی ۱۴۰۲ خبر داد که به نسبت به سال مالی پیش از آن، افزایش ۳۰۰ درصدی نشان می‌دهد.

به گزارش فراسو، دکتر محمدرضا صباغی با اعلام این خبر، افزود: سود سهامداران حقیقی (فرهنگیان عزیز) بابت عملکرد سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ در موعد قانونی و به نسبت سهام آنها به حسابشان واریز خواهد شد.

وی گفت: تعداد سهامداران حقیقی این شرکت که بالغ بر ۶ هزار نفر هستند از ابتدای مردادماه به تدریج سود سهام خود را دریافت خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری فرآیند همچنین میزان سودآوری این شرکت در سال مالی ۱۴۰۲ را بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان عنوان کرد و اظهار داشت: این میزان سودآوری و تقسیم سود به ازای هر سهم در تاریخ فعالیت‌های این شرکت بی‌سابقه بوده است.

دکتر صباغی با اشاره به رئوس برنامه‌های این شرکت، تصریح کرد: اقدامات مناسبی در زمینه افزایش سرمایه، رایزنی با سازمان بورس و اوراق بهادار جهت تبدیل شرکت به نهاد مالی و حضور پر رنگ‌تر در بازار سرمایه انجام شده است.

وی اظهار امیدواری کرد که با اجرای این برنامه‌ها و تلاش کارکنان این شرکت، مسیر سودآوری حداکثری برای سهامداران ادامه داشته باشد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/VDSYMC