امروز یکشنبه، ۱۰ تیر ۱۴۰۳

افتتاح اولین “سوپر مارکت مالی موسسه اعتباری ملل” در شعبه تجریش

با هدف بهبود در روشهای ارایه خدمت، اولین “سوپر مارکت مالی موسسه اعتباری ملل” در شعبه تجریش افتتاح شد

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ملل: این موسسه به منظور ارائه انواع خدمات مالی، از جمله خدمات بیمه، واسپاری(لیزینگ) و بازار سرمایه به مشتریان، اولین سوپر مارکت مالی را با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، معاونین، روسای مناطق، ادارات و حوزه های موسسه در شعبه تجریش افتتاح کرد.

مدیرعامل موسسه اعتباری ملل، ضمن تشریح فعالیت‌های موسسه در ارائه خدمات به مشتریان گفت: یکی از اولویت‌ها و سیاست‌های موسسه، حرکت به سمت ارائه خدمات مشاوره‌ای و راه‌اندازی سوپر مارکت‌های مالی در شعب است که به لطف خداوند و به مناسبت عید سعید غدیر، توانستیم اولین سوپرمارکت مالی را در شعبه تجریش افتتاح کنیم.

سید امین جوادی افزود: به منظور سهولت دسترسی مشتریان به خدمات مالی و توسعه کسب و کار، در نظر است تعداد دیگری از شعب این موسسه در سطح کشور نیز به این سیستم مجهز و خدمات متنوع بانکی و مالی را به مشتریان و مراجعه کنندگان ارائه نماید.

ایشان ضمن اشاره به مسئولیت‌های اجتماعی موسسه بیان کرد: موسسه ملل در تمامی سال‌ها سعی کرده، راه‌ها و مسیرهای نو و اثرگذاری را برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان محترم ایجاد نماید. با راه‌اندازی سوپر مارکت مالی، مشتریان به راحتی به خدمات لیزینگ، بیمه و یا بازار سرمایه دسترسی خواهند داشت. این امر در وقت و زمان صرفه‌جویی و منجر به کاهش بار ترافیکی و آلودگی شهر نیز خواهد شد و در حد توان تلاش می کنیم که در کنترل آلایندگی ها، ترافیک و صرفه‌جویی در انرژی اقدام نماییم.

مدیر عامل موسسه اعتباری ملل، ضمن تشریح توانایی جوانان ایران در رشد و توسعه کشور بیان کرد: در دنیا، ایرانیان را با بزرگانی نظیر ابوعلی سینا، شیخ بهایی، شیخ مفید، فارابی و دیگر دانشمندان بزرگ می‌شناسند. در حال حاضر نیز، با تکیه بر جوانان، می‌توانیم در صدر قله های علم و دانش استقرار یابیم و در عرصه های جهانی بدرخشیم.

جوادی در خاتمه، از کلیه مردم ایران بالاخص همکاران موسسه، جهت حضور فعال در انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب فرد اصلح تاکید کرد.

در پایان مراسم، اولین “سوپر مارکت مالی موسسه اعتباری ملل”، در شعبه تجریش افتتاح شد.

 

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/EEnrAy