امروز یکشنبه، ۲۹ مهر ۱۴۰۳

معاون بیمه سلامت ایران: امروز خط مقدم، خدمت و تکریم مردم است

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت ایران گفت: امروز خط مقدم، تکریم و خدمت به مردم است در این راستا احداث ساختمان های اداری مناسب، فضایی برای ارائه خدمات بیشتر و تکریم مردم است.

به گزارش فراسو به نقل از سازمان بیمه سلامت ایران، حسین رنجبران در جلسه شورای اداری شهرستان فومن و در آئین افتتاح ۴ ساختمان اداری ملکی بیمه سلامت ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام محرم اظهار داشت: تنها با تفکر بسیجی و جهادی و انقلابی است که می توان ۴ پروژه ی عمرانی و ساختمامی را در یک روز در یک استان افتتاح کرد.

وی ضمن تشکر از مسئولان استان افزود: افتتاح این پروژه ها با حمایت ها، تلاش ها و پیگیری های مسئولان استان بوده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت ایران تصریح کرد: در دهه ۶۰ خط مقدم، شلمچه و فاو و مناطق جنگی دیگر بود در حال حاضر خط مقدم خدمت به مردم است و رئیس جمهور نیز در راه خدمت به مردم شریف ایران شهید شدند و به عنوان شهید خدمت شناخته شده اند.
وی با تاکید بر اینکه تکریم و نوکری مردم، خط مقدم است گفت: احداث ساختمان های اداری و مهیا کردن شرایط فیزیکی مناسب موجب می شود مردم در آرامش و با تکریم خدمات دریافت کنند‌.
وی با بیان اینکه سازمان بیمه سلامت به عنوان یک سازمان بهره ور شناخته شده است افزود: سازمان بیمه سلامت به عنوان یک سازمان بهره ور رتبه اول را بین تمام سازمان ها و ادارات کسب کرده است که نشان دهنده عملکرد موفق بیمه سلامت بوده است.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/7vuzON