امروز شنبه، ۱۴ مهر ۱۴۰۳

مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان در مسیر آموزش

مدیریت منابع انسانی صندوق ذخیره فرهنگیان در راستای سیاست های مدیریت عالی صندوق مبنی بر به دانش‌افزایی کارکنان و ارتقای عملکرد و بهره‌وری آنان، دوره‌های آموزشی را متناسب با نیاز روز و ماموریت واحدهای مختلف در سال ۱۴۰۳ در نظر گرفته است.

به گزارش فراسو به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل صندوق ذخیره فرهنگیان، مسیح بهراد، مدیر سرمایه انسانی با اشاره به رهنمودهای هیات مدیره و تاکید مدیرعامل صندوق ذخیره مبنی بر آموزش و دانش‌افزایی نیروی انسانی، بیان کرد: با این ملاحظه برنامه‌‌‌ای مدون برای به روزرسانی دانش نیروی انسانی در صندوق ذخیره در نظر گرفته شده است.

وی افزود: هدف از آموزش در گذشته تغییر رفتار بوده و امروزه تغییر در نگرش است که باعث ارتقای شایستگی و در نهایت بهبود عملکرد می‌شود.

مدیر سرمایه انسانی صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: برهمین اساس برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته تا دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی کاربردی برای توانمندسازی نیروی انسانی در صندوق ذخیره، هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه متناسب با نیاز روز، ماموریت‌های سازمانی کارکنان و با توجه به نیازسنجی از واحدها در حوزه‌های حقوقی، مالی و حسابداری، مدیریت تعالی سازمانی، ارتباطات و رسانه، دوره‌های قوانین و مقررات طی سال ١۴٠٣ برگزار شود.

برگزاری کارگاه‌های آموزشی با هدف به روز رسانی دانش فنی همکاران

در ادامه حسین فضلی رئیس برنامه ریزی و آموزش صندوق ذخیره فرهنگیان بیان کرد: هدف از برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی را مهارت‌آموزی و به روز رسانی دانش فنی همکاران دانست و گفت: کارگاه آموزشی ثبت شرکت ها و تغییرات آن با محوریت همکاران شاغل در واحدهای حوزه حقوقی و قراردادها، امور مجامع و حسابرس‌های هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه در خردادماه برگزار شد.

وی ادامه داد: به دنبال چنین رویکردی در امر آموزش، تعاملاتی با هلدینگ‌های سرمایه گذاری فرهنگیان و پتروفرهنگ انجام شده است تا دوره های آموزشی مشترکی برگزار شود.

رئیس برنامه ریزی و آموزش صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: از دیگر برنامه‌های مدیریت سرمایه انسانی می‌توان به تهیه بانک اطلاعاتی رویدادهای آموزشی در سطح کل صندوق ذخیره فرهنگیان اشاره کرد که هدف از تهیه این بانک آگاهی از روند دوره‌های آموزشی در تمام هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه و وابسته بوده تا بتوان بازخورد حاصل از آن را در تمام مجموعه به کار گرفت.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/LSAwF1