امروز شنبه، ۳ آذر ۱۴۰۳

تکریم ارباب رجوع و برخورد حرفه‌ای با مشتریان، رمز موفقیت بانک مهربانی

فرماندار سلسله در مراسمی با تقدیر از خدمات کارکنان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در شهر الشتر، تکریم ارباب رجوع و برخورد حرفه‌ای با مشتریان را رمز موفقیت این بانک خواند.

به گزارش فراسو به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، در مراسمی که با حضور جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شد، از کارکنان برتر شعبه الشتر بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تجلیل شد.

«میلاد شرفی» فرماندار سلسله در سخنانی ضمن قدردانی از مجموعه این بانک بابت ارائه خدمات متنوع بانکی به مشتریان با استفاده از درگاه‌های خدمات الکترونیک، خواستار استفاده حداکثری سازمان‌ها و ادارات از ظرفیت‌ها و تسهیلات این بانک شد.

وی با تأکید بر ضرورت تکریم ارباب‌رجوع در همه دستگاه‌های دولتی و غیردولتی، گفت: کارکنان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با برخورد شایسته و حرفه‌ای خود، الگوی مناسبی برای سایر ادارات در این زمینه هستند.

فرماندار سلسله در ادامه با اشاره به نقش مهم این بانک در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی و رونق اقتصادی شهرستان، افزود: نیروهای جوان، تحصیل‌کرده و با انگیزه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، مهم‌ترین عامل پیشرفت و توسعه این مجموعه به شمار می‌روند.

در این مراسم همچنین «الماسیان» رئیس اداره کار و تعاون شهرستان سلسله ضمن تقدیر از عملکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در حوزه اشتغالزایی، از این بانک به عنوان یکی از حامیان اصلی طرح‌های اشتغالزایی در سطح شهرستان یاد کرد.

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از کارکنان برتر شعبه الشتر بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تجلیل شد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/4q6RZH