امروز سه شنبه، ۱ آبان ۱۴۰۳

انتصاب سرپرست مدیریت شعب پست بانک استان زنجان/ از خدمات مدیر شعب قبلی تقدیر شد

به دنبال بازنشستگی حسن شجاعی مدیر شعب پست بانک استان زنجان  طی حکمی  از سوی دکتر بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران ، سید محمود حسینی به سمت سرپرست مدیریت شعب این استان زنجان منصوب شد.

به گزارش فراسو، در بخشی از متن حکم مدیرعامل پست بانک ایران خطاب به سید محمود حسینی آمده است؛ امید است با اتکال به خداوند متعال و رعایت اخلاق اسلامی و حرفه ای و استفاده از ظرفیت، توان و قابلیت های مجموعه همکاران آن مدیریت در تحقق اهداف بانک و خدمتگزاری به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، موفق و موید باشید.

برگزاری مراسم تودیع و تقدیر از زحمات مدیر شعب پست بانک استان زنجان 

مراسم تودیع حسن شجاعی مدیر شعب پست بانک استان زنجان و تقدیر از زحمات وی در طول دوران خدمت در بانک در جلسه هیات مدیره و با حضور دکتر بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران، اعضای هیات مدیره و معاونین مدیر عامل و جمعی از مدیران ستادی امروز شنبه ۲۳ تیرماه جاری برگزار شد.

در این مراسم دکتر شیری  بازنشستگی را افتخار بزرگی برای همه خدمت گزاران به مردم و نظام جمهوری اسلامی ذکر کرد و از خدمات و تلاش های صادقانه شجاعی در طول دوران خدمت در پست بانک ایران به ویژه توسعه خدمات بانکی در نقاط روستایی تقدیر و تشکر نموده و برای وی در دوران جدید زندگی آرزوی موفقیت کرد.

در این مراسم حسن شجاعی خدمت در پست بانک ایران را فرصت و نعمت بزرگ الهی ذکر کرد و از توجه ویژه مدیر عامل،اعضای هیات مدیره و مدیران بانک ابراز تشکر و خرسندی نمود.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/ezQzWI