امروز جمعه، ۲۷ مهر ۱۴۰۳

استاندار گیلان؛ بیمه سلامت خدمات زیادی به مردم ارائه داده است

استاندار گیلان گفت: بیمه سلامت همواره خدمات زیادی به مردم ارائه داده است.

به گزارش فراسو به نقل از سازمان بیمه سلامت ایران، اسدالله عباسی در جلسه شورای اداری فومن و در آئین افتتاح ساختمان های اداری ملکی بیمه سلامت در شهرستان های فومن، آستارا، آستانه اشرفیه و رودسر گفت: مسوولان همواره در جهت تحقق اهداف نظام تلاش می کنند و رسیدگی به امور مردم از دغدغه های مسوولان است‌.

وی افزود:شهید آیت الله رئیسی و همراهانش و همچنین شهدای انقلاب وهشت سال دفاع مقدس، شهدای امنیت، سلامت و مدافع حرم همواره در راه خدمت به مردم و نظام جان خود را نثار کردند.

استاندار گیلان گفت:با همت مسوولان بعد از شهادت رئیس جمهور و همراهانش کوچکترین خللی در اقدامات اجرایی کشور ایجاد نشده، منویات و رهنمودهای رهبری مورد توجه قرار گرفته و کوچکترین خللی در کارهای اجرایی کشور ایجاد نشده است.

نماینده عالی دولت در گیلان ضمن تشکر از هوشیاری و بصیرت مردم و مشارکت حداکثری در انتخابات تصریح کرد:علی رغم تلاش های معاندان و دشمنان نظام مردم بار دیگر با مشارکت حداکثری در انتخابات ثابت کردند می توانند با مشارکت و رای خود در آینده کشور نقش داشته باشند.
وی یادآور شد: توسل و توکل رئیس جمهور شهید در مسیر خدمت به مردم، اخلاص به عمل و خستگی ناپذیر بودن ایشان در وجود همه مسوولان مشهود است و همچنان باید الگو باشد.
عباسی گفت: به منظور ارائه خدمات بیشتر به مردم در راستای تامین زیرساخت ها تلاش بیشتری باید صورت گیرد.
استاندار گیلان افزود: بیمه سلامت همواره خدمات زیادی به مردم ارائه داده است و امید است عملکرد دولت رئیسی در آینده نیز ادامه یابد تا شاهد خدمات بیشتر در بخش های مختلف به مردم باشیم .

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/pcZCXu