بیمه پارسیان موفق به دریافت ۵ گواهینامه استاندارد سیستمهای مدیریت بین المللی شد.
به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی بیمه پارسیان، این شرکت با اهتمام به پیادهسازی سیستمهای مدیریت مطابق با الزامات استانداردهای بینالمللی، موفق به دریافت ۵ گواهینامه معتبر بین المللی در حوزه های مختلف شد.
بر اساس این گزارش، در جریان ممیزیهای انجام شده توسط نمایندگی انحصاریInterCert GmbH–Group of MTIC آلمان در ایران، در ۵ حوزه سیستم مدیریت کیفیت «ISO9001:2015»، سیستم مدیریت شکایات «ISO10002:2018»، سیستم مدیریت رضایت مشتریان «ISO10004:2018»، سیستم مدیریت آموزش «ISO10015:2019» و نظام آراستگی محیط کار «۵S» موفق به دریافت گواهینامه های استاندارد بین المللی گردید.
این دستاورد ارزشمند، مرهون تعهد راسخ بیمه پارسیان به ارایه خدمات باکیفیت، نظم و آراستگی محیط کار، ایجاد محیطی امن و پاکیزه، سنجش مستمر رضایت مشتریان، ارتقای سطح آموزش کارکنان و شبکه فروش و در مجموع به کارگیری سیستمهای مدیریتی روز و کارآمد دنیا در این شرکت است.