در هشتمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری، شرکت پتروشیمی اروند به عنوان «برترین شرکت مشتریمدار» برگزیده و مورد تجلیل قرار گرفت.
به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی پتروشیمی اروند، هشتمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با عنوان «کنگره ملی جهش تولید با مشارکت مردم با هدف بررسی نقش رضایتمندی مشتری و تکریم صدای مشتری در جهت ترغیب به خرید تولیدات داخلی» با حضور جمعی از مدیران دولتی و مجلس شورای اسلامی در سالن همایشهای صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
در این اجلاس سراسری که با رویکرد تجلیل از یکصد واحد مشتری مدار برگزار شد، محورهایی همچون تشریح مدل های موثر مدیریت ارتباط با مشتری، بررسی شناخت شاخص nps وتاثیر آن در کسب و کار، ارتباط بین فرهنگ یادگیری سازمانی و رضایت مشتریان، تاثیر صدای مشتری voc در ارائه کالا و خدمات بهتر به مشتریان، ارزیابی تاثیر کاربرد مدیریت کیفیت جامع بررضایت و وفاداری مشتریان، اشاعه فرهنگ شاخص رضایتمندی مشتری و کیفیت در بازارهای رقابتی، شناخت نیاز مشتریان بر روی استراتژیهای واحدهای مختلف اعم از تحقیق، توسعه، بازاریابی، روابط عمومی و فروش ملاک انتخاب بوده است.
گفتنیست در هشتمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری که شرکت پتروشیمی اروند به عنوان «برترین شرکت مشتریمدار» برگزیده شده، شخصیتهای برجستهای همچون قاضیزاده هاشمی ریاست بنیاد شهید و معاون رئیس جمهور، حجتالاسلام صادقی معاون قوه قضاییه، سعید محمد معاون سابق ریاست جمهوری در سازمان مناطق آزاد، قوامی نماینده مجلس شورای اسلامی، لطفالله سیاهکلی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از دانشگاهیان حضور داشتند.
لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/9r5tbj