امروز یکشنبه، ۸ مهر ۱۴۰۳

خاطره ای خوش از مراجعه به شعبه دماوند بانک سرمایه

فراسوخبر/ چند روز پیش برای انجام کار بانکی به شعبه دماوند بانک سرمایه مراجعه کردم. الزاماً به دلیل ماهیت کاری که قرار بود در شعبه پیگیری کنم به سمت میز رئیس شعبه جناب آقای حسن کیایی رفتم. نامه ای را که از مرجع قضایی برای استعلام حساب بانکی فردی همراه داشتم به ایشان ارایه دادم.

رییس محترم شعبه در کمال خوشرویی و ادب که حتماً نشأت گرفته از نگاه حرفه ای ایشان به جایگاه مدیریتی خود ونیز تکریم مشتری بود نامه را از بنده تحویل گرفت و در عرض کمتر از ۵ دقیقه نتیجه آن را در ذیل نامه مکتوب و پس از مهر و امضا به من عودت داد.

این رفتار حرفه ای و مشتری مدارانه رئیس شعبه دماوند بانک سرمایه در حالی انجام شد که غیر از ارایه نامه از طرف من به ایشان، هیچ دیالوگی مبنی براینکه خبرنگار هستم و امثالهم بین ما رد و بدل نشد. در واقع مشخص بود رفتار حرفه ای رئیس شعبه بانک سرمایه امری است  عادی که شامل حال همه مراجعین می شود.

به دلیل حرفه خبرنگاری من و  طبیعتاً مراجعات مداوم به ادارات، سازمان ها و بنگاههای مختلف و متاسفانه مشاهده برخوردهای بعضاً غیر قابل تحمل از سوی برخی مأموران و کارکنان دستگاهها، یقیناً خوشرویی همراه با تکریم رئیس شعبه دماوند بانک سرمایه به عنوان خاطره ای خوش سال های متمادی در ذهن من باقی خواهد ماند. به همین دلیل لازم دانستم با انعکاس خبر رفتار و برخورد شایسته ایشان،  ناشر برخورد ماندگار آقای حسن کیایی باشم ضمن اینکه امیدوارم این مدیر شایسته از سوی مدیران ارشد بانک سرمایه تشویق و تقدیر شوند چرا که موفقیت یک سازمان در گروه سرمایه انسانی کارآمد و دلسوز است.

ناصر عبدالله زاده -فراسوخبر

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/vb5hOb