امروز جمعه، ۲ آذر ۱۴۰۳

ارتقای رضایت خریداران از محصولات ایران‌خودرو

مدیر ارتباط با مشتریان شرکت ایران‌خودرو از افزایش میزان رضایت‌مندی مشتریان این خودروساز و کاهش تعداد شکایات آنان در یک سال گذشته خبر داد.

به گزارش فراسو به نقل از ایکوپرس، محمدرضا هادی‌نژاد با اشاره به رویکرد ایران‌خودرو در تعامل با مشتریان و ایجاد تجربه مثبت در ذهن آنان (CEM) با هدف افزایش سطح اعتماد و رشد میزان وفاداری گفت: ضمن بررسی حوزه‌های قابل بهبود حاصل از نتایج رضایت‌سنجی‌های دوره‌ای در حوزه محصولات و خدمات و هم‌چنین تحلیل داده‌ها، با ارایه راه‌کارهای پیش‌گیرانه از جمله اطلاع‌رسانی شفاف و به‌موقع و همراهی و همکاری مطلوب شرکت‌ها و سازمان‌های مرتبط درگروه صنعتی ایران خودرو، تعداد شکایات مشتریان از ایران‌خودرو در یک سال اخیر کاهش محسوسی یافته است.
مدیر ارتباط با مشتریان ایران‌خودرو با تاکید بر اثربخشی اقدامات پیش‌گیرانه در کاهش بروز نارضایتی در مشتریان که با همکاری واحدها و شرکت‌های مرتبط در گروه صنعتی ایران‌خودرو انجام شد، به کاهش ۳۳ درصدی تعداد شکایات ورودی در فروردین ۱۴۰۳ نسبت به فروردین ۱۴۰۲ اشاره کرد.
هادی‌نژاد هم‌چنین به ارتقای رضایت‌مندی مراجعان حضوری از فرآیند رسیدگی به درخواست‌ها با رشد ۱۳ درصدی نسبت به زمستان ۱۴۰۱ و کسب امتیاز ۸۷.۱ در زمستان ۱۴۰۲ از طریق بهبود فرآیند گردش کار و چندمهارته شدن کارکنان واحد مشتریان حضوری اشاره کرد.
وی افزود: رشد ۱۱ درصدی میزان رضایت مشتریان از فرآیند رسیدگی به درخواست‌ها و شکایات در زمستان ۱۴۰۲ نسبت به مدت مشابه در سال ۱۴۰۱، از دیگر موفقیت‌های ایران‌خودرو در این زمینه است.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/V6Gttx