امروز یکشنبه، ۸ مهر ۱۴۰۳

آئین بیست و دومین سالگرد تاسیس بیمه حافظ برگزار شد

جشن بیست و دومین سالگرد تاسیس شرکت بیمه حافظ همزمان با همایش رؤسای شعب و مدیران ستادی این شرکت  ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار شد.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه حافظ، بیست و دومین سالگرد تاسیس این شرکت همزمان با همایش رؤسای شعب و مدیران ستادی با حضور دکتر دودانگه، رییس هیئت مدیره، دکتر سلطانی مدیرعامل ، معاونین و مدیران ستادی و رؤسای شعب  روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ در هتل سیمرغ تهران برگزار گردید.

در این مراسم دکتر دودانگه ، رییس هیئت مدیره ، ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع مدیران ستادی و اجرائی و تبریک سالگرد تاسیس بیمه حافظ به همکاران ، با بیان اینکه بیمه حافظ برای رسیدن به نقطه کنونی مسیر صعب و دشواری را طی کرده است و ادامه این مسیر جز با همدلی و تلاشهای همکاران میسر نخواهد بود ، از زحمات کلیه همکارانی که از گذشته تاکنون در این مسیر همراه بیمه حافظ بوده اند قدردانی نمود.

بنابر این گزارش در ادامه ، رؤسای شعب و مدیران ستادی در قالب چهار کارگروه فنی ، مالی و اقتصادی ، منابع انسانی و توسعه بازار در فضایی صمیمی به بیان چالش های پیش رو و راهکارهای پیشنهادی پرداختند.

در ادامه و در بخش دوم مراسم گردهمایی باشکوه هیئت مدیره ، مدیران و همکاران ستادی و اجرائی بود که بمنظور گرامیداشت بیست و دومین تاسیس شرکت بیمه حافظ گردهم آمده بودند از برگزیدگان شعب ، کارشناسان و پرسنل منتخب شعب و ستاد به شرح زیر تقدیر بعمل آمد

شعبه برگزیده در حوزه عملکرد : شعبه ماکو به ریاست هادی گوزل زاده

شعبه برگزیده در حوزه رشد پرتفوی : شهربانو صاحبی ، رییس شعبه بجنورد

رئیس اداره برگزیده ستاد : پگاه مختاریان (مسئول معماری سازمانی)

کارشناس برگزیده ستاد : مهدی نمازی (کارشناس واحد فناوری و اطلاعات )

کارشناس برگزیده شعب : بابک غمناک چوکامی (کارشناس شعبه انزلی)

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/h4g4iH