امروز یکشنبه، ۲۷ خرداد ۱۴۰۳

پیام مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر

دکتر سید سعید شمسی‌نژاد مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در پیامی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: «راه مردان بی‌ادعایی که با دست خالی در برابر لشکر تا دندان مسلح بعثی ایستادند و از مردم و خاک خود دفاع کردند، تا ابد ادامه دارد و خوش‌ سعادت آن‌ها که در این مسیر ثابت‌قدم هستند.»

به گزارش فراسو به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، در این پیام آمده است:

«تاریخ ایران اسلامی پر از دلیری‌ها و رشادت‌هایی است که تا ابد در خاطرات جمعی ایرانیان باقی خواهد ماند. ۸ سال دفاع مقدس پر از است توفیقاتی که مگر با شهامتی بی‌مانند که رزمندگان اسلام از خود بروز دادند، ممکن نبود.

در بین همه فتوحات شکوهمندی که در دفاع مقدس رقم خورد، فتح خرمشهر یکی از نقاط عطف بزرگ و به یادماندنی است. از این روست که هر سال در سوم خرداد «مقاومت، ایثار و پیروزی» را گرامی می‌داریم.

راه مردان بی‌ادعایی که با دست خالی در برابر لشکر تا دندان مسلح بعثی ایستادند و از مردم و خاک خود دفاع کردند، تا ابد ادامه دارد و خوش‌سعادت آن‌ها که در این مسیر ثابت‌قدم هستند.

به نمایندگی از کارکنان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران اعلام می‌کنم که همه ما در این بانک می‌کوشیم با ارائه هر چه بهتر خدمت به مردم شریف این سرزمین که لایق بهترین‌ها هستند، به میزان وسع خود در راستای آبادی ایران اسلامی گام برداریم. مردم این کشور برای حفظ آن، استقامت و ایثاری ستودنی به خرج داده‌اند و بر همه ما، در هر سنگری که هستیم، واجب است با هر چه در توان داریم، برای تکریم و رفاه بیش از پیش مردم گام برداریم.»

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/5fzfNn