امروز یکشنبه، ۲۷ خرداد ۱۴۰۳

پیام تسلیت مدیران و فعالان صنعت بیمه به مناسبت درگذشت خبرنگار پیشکسوت صنعت بیمه

جمع زیادی از مدیران عامل و ارشد صنعت بیمه در پیام های جداگانه ای ضمن تسلیت درگذشت خانم لیلا اکبرپور خبرنگار باسابقه و پیشکسوت صنعت بیمه، از خداوند متعال برای آنمرحومه غفران الهی و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت نمودند.

به گزارش فراسو، متن کامل این پیام های بدین شرح است:

پیام تسلیت علی استادهاشمی  رئیس کل بیمه مرکزی

“بازگشت همه به سوی اوست”

قریب به دو دهه تلاش بی وقفه برای اطلاع رسانی شفاف و کوشش وافر در مسیر همگانی سازی محصولات و خدمات بیمه ای هیچگاه از حافظه بیمه گران کشور پاک نخواهد شد. فقدان خبرنگار آگاه و دلسوز حوزه صنعت بیمه، سرکار خانم لیلا اکبرپور برای خانواده بزرگ صنعت بیمه، دردناک و جبران ناپذیر است.

برخود فرض می دانم این ضایعه را از سوی خود، اعضای هیات عامل بیمه مرکزی و سایر ارکان این صنعت به خانواده مکرم ایشان، تسلیت گفته و برای آن مرحومه آرزوی غفران الهی و برای بازماندگان ایشان طلب صبر نمایم.

علی استادهاشمی

…………………………………………………..

 پیام تسلیت محسن پورکیانی دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران

کلُّ مَنْ عَلیها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبِّک ذوالجلالِ والاکرامِ

خبر در گذشت سرکار خانم اکبرپور که از فعالان و پیشکسوتان حرفه ای و پرتلاش حوزه رسانه بودند، موجب تأسف و تأثر گردید. اقدامات و خدمات ارزنده ایشان همواره به یاد خواهد ماند.

بدینوسیله ضمن عرض تسلیت خدمت خانواده گرامی ایشان، اصحاب رسانه و کلیه اهالی صنعت بیمه، از درگاه خداوند منان برای ایشان غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان اجر و صبر مسئلت دارم.

محسن پورکیانی – دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران

……………………………………………………..

پیام تسلیت مدیر عامل شرکت بیمه ایران

بسمه تعالی
خبر درگذشت سرکار خانم لیلا اکبرپور فعال رسانه در حوزه بیمه باعت تالم اینجانب گردید. یقینا آنچه امروز دستاورد رسانه ای در صنعت بیمه محسوب میگردد نتیجه تلاش و دلسوزی افرادی مانند مرحومه اکبرپور می‌باشد. اینجانب ضمن تسلیت به بازماندگان ایشان،علو درجات و آرامش ابدی را برای او درخواست میکنم. روحش شاد.

محمدرضا کشاورز
مدیرعامل و رییس هیات مدیره بیمه ایران

……………………………………………………

️پیام تسلیت شرکت بیمه آسیا 

” انا لله و انا الیه راجعون”

خبر درگذشت غم انگیز خانم لیلا اکبرپور، خبرنگار پیشکسوت و چهره مطبوعاتی ماندگار صنعت بیمه موجب تاسف عمیق و تالم خاطر فراوان شد. شادروان لیلا اکبر پور از پیشکسوتان رسانه ای صنعت بیمه، با بیش از بیست سال فعالیت رسانه ای در این صنعت همواره از نخستین سال های فعالیت، در کنار بیمه آسیا و همیار و همکار این شرکت بود.

یقینا یادداشت ها، مصاحبه هاوگزارش های حرفه ای و تحسین برانگیز این بانوی فرهیخته منشا اثرات گرانقدری در مسیر رشد این صنعت بود وبا توانمندی های حرفه ای اش، کارنامه ای درخشان از خود برجای گذاشت و نام نیک او در خاطر رسانه ای کشور جاودان خواهد ماند.

روابط عمومی بیمه آسیا ضمن ابراز همدردی با خانواده محترم و بازماندگان سوگوار آن مرحومه، درگذشت این بانوی گرانقدر را به صنعت بیمه کشور و همکاران گرانقدرشان در روزنامه دنیای اقتصاد صمیمانه تسلیت عرض کرده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحومه، علو درجات و رحمت واسعه الهی مسالت می نماید.

……………………………………………

پیام تسلیت مدیرعامل بیمه البرز

وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ*

تعهد و مسئولیت پذیری اهل قلم و خبرنگاران فکور و صبور که برای توسعه و بسط آگاهی در تحرک و پویایی هستند، بر هیچکس پوشیده نیست.

یقیناً درگذشت سرکار خانم لیلا اکبرپور که عمر گرانبهای خود را در راه اعتلای اندیشه و تببین نیازهای جامعه به ویژه صنعت بیمه کشورمان صرف نمود ضایعه ای جبران ناپذیر است. اینجانب ضمن ابراز همدردی، فقدان تاثر انگیز این خبرنگار محجوب و با اخلاق را به خانواده محترمشان، اصحاب فرهیخته رسانه و همکارانم در بیمه البرز که مدتی افتخار همکاری با ایشان را داشته اند تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند منان برای ایشان آمرزش الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسالت می‌نمایم.

موسی رضایی میرقائد- مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره بیمه البرز

…………………………………………………..

پیام تسلیت مدیرعامل بیمه کوثر 

“بسم الله الرحمن الرحیم”

بازگشت همه به‌سوی اوست

با نهایت تأثر و تأسف درگذشت سرکار خانم لیلا اکبرپور خبرنگار پیشکسوت و با سابقه‌ی حوزه اقتصادی و بیمه را خدمت خانواده محترم و جامعه رسانه‌ای تسلیت عرض می‌کنیم.

آن مرحومه خبرنگاری آگاه و دلسوز صنعت بیمه بود که عمر شریفش را در راه اعتلای اندیشه و آگاهی جامعه سپری کرد. برای این فعال عرصه رسانه غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان معزز صبر جمیل و اجر جزیل از خداوند منان خواستاریم.

 ابوالفضل آقادادی – نایب رییس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه کوثر

…………………………………………………………………..

پیام تسلیت مدیرعامل بیمه پارسیان

بدینوسیله ضمن ابراز تألم و تأثر از ضایعه درگذشت سرکار خانم لیلا اکبرپور؛ خبرنگار پیشکسوت، حرفه ای و اخلاق مدار حوزه اقتصاد و بیمه ؛ مراتب تسلیت خود و همکاران شرکت بیمه پارسیان را به فعالان رسانه ای کشور ،علی الخصوص فعالان رسانه ای صنعت بیمه و اهالی این صنعت اعلام نموده ،از درگاه خداوند متعال برای آن مرحومه علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می نمایم.

هادی اویارحسین – نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه پارسیان

…………………………………………………………..

پیام تسلیت شرکت بیمه پاسارگاد

مدیرعامل، هیات مدیره و مدیران شرکت بیمه پاسارگاد درگذشت سرکار خانم لیلا اکبرپور، بانوی وارسته و رسانه‌ ای را تسلیت گفتند.

و به درستی که چنین انسانی پیوسته در نگاه‌ها و در دل‌ها ماندگار است

قلم خانم لیلا اکبرپور در صنعت بیمه  همواره مانا و در ” دنیای اقتصاد”  همواره تاثیرگذار و قدرت کلامش ماندگار است.

نگاه ایشان در صنعت بیمه به معنای واقعی توانست “مثلث مالی” را ایجاد نماید، به گونه ای که در حوزه اقتصادی کشور، موفق شد رسالت حرفه ای یک رسانه را به انجام برساند.

شرکت بیمه پاسارگاد درگذشت سرکار خانم لیلا اکبرپور، خبرنگار پیشکسوت و چهره مطبوعاتی ماندگار صنعت بیمه، بانوی پر تلاش و صادق به امر اطلاع رسانی را خدمت اهالی صنعت بیمه ، رسانه و خانواده گرامی ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحومه علو درجات ‌و برای بازماندگان گرامی صبر جمیل مسئلت می نماید.

روحش شاد، یادش گرامی

…………………………………………………………

پیام تسلیت مهدی قمصریان مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

درگذشت سرکار خانم لیلا اکبرپور، خبرنگار باسابقه و پیشکسوت صنعت بیمه موجب تالم فراوان گردید.
ایشان از پیشگامان آگاهی بخشی در حوزه های مختلف اقتصادی به ویژه صنعت بیمه بود و همواره با بینش صحیح و توجه دقیق، برای اثربخشی و ارتقای سطح دانش مردم و فعالان اقتصادی اهتمام داشت.
از درگاه خداوند متعال برای ایشان طلب رحمت و آمرزش و برای بازماندگان محترم شکیبایی و عافیت مسالت می‌نمایم.

انا ان شآءالله بهم لاحقون 
مهدی قمصریان

……………………………………………………..

پیام مدیرعامل شرکت بیمه ملت

*انا لله و انا الیه راجعون*

شنیدن خبر درگذشت سرکار خانم لیلا اکبرپور، خبرنگار با سابقه بخش اقتصادی و بیمه موجب تاسف و تالم شد.

لیلا اکبرپور از جمله روزنامه‌ نگاران چند دهه اخیر ایران بود که ویژگی‌های حسنه متعددی داشت. پایبندی به اخلاق حرفه‌ای در همه شرایط، حسن خلق و پرهیز از بداخلاقی، تسلط به حوزه کاری تخصصی خود در بخش‌های اقتصادی و به خصوص صنعت بیمه و … از جمله ویژگی‌های اکبرپور بود که موجب می‌شد نامش همیشه به عنوان خبرنگاری ممتاز و متمایز بدرخشد و الگویی برای نسل‌های آینده روزنامه‌نگاری ایران باشد.

اینجانب مراتب تسلیت و همدردی خود را به دلیل فقدان این انسان تاثیرگذار و ارزشمند، خدمت خانواده محترم‌شان و همکاران رسانه‌ای ابراز می‌دارم و برای ایشان رحمت واسعه الهی و برای بازماندگانش صبر و شکیبایی از خداوند متعال مسالت می‌نمایم.

علی‌رضا یزدان‌دوست – مدیرعامل بیمه ملت

………………………………………………………………..

پیام تسلیت مدیرعامل بیمه “ما” 

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

خبر تاسف بار و تأثرانگیز فقدان سرکار خانم لیلا اکبرپور پیشکسوت حوزه مطبوعات و چهره محبوب و تاثیرگذار صنعت بیمه مایه تألم و افسوس بسیار شد.

زنده یاد لیلا اکبرپور با بیش از دو دهه فعالیت رسانه ای، خبرنگار متعهد و دلسوزی بود که عمر شریفش را در راه اعتلای اندیشه و آگاهی جامعه سپری کرد، .

وی انسانی با شخصیت و از خبرنگاران پرتلاش و سختکوش و خوش نام صنعت بود.

اینجانب ضمن ابراز همدردی، درگذشت این خبرنگار محجوب و با اخلاق را به خانواده محترم ایشان، اصحاب فرهیخته رسانه و همکاران گرانقدرشان در روزنامه دنیای اقتصاد تسلیت عرض نموده و از خداوند منان، رحمت و آمرزش الهی برای ایشان و صبر و شکیبایی برای بازماندگان محترم مسالت می‌نمایم.

ابراهیم کاردگر- مدیرعامل

………………………………………………………………….

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت بیمه تجارت نو

بسم الله الرحمن الرحیم

“انالله و اناالیه راجعون”

با نهایت تأسف و تأثر، امروز جامعه خبری و صنعت بیمه دغدغه‌ی ارزشمندی را از دست داده است.خانم اکبرپور، خبرنگار حرفه‌ای که با علم و تجربه‌ای که داشت، همواره نقش بسزایی در ترویج دانش و آگاهی در حوزه بیمه ایفا می‌کرد.

حضور پر از انگیزه و پرتلاش خانم اکبرپور، نشان از علاقه‌ی عمیق و صادق وی به حرفه‌ی خبرنگاری بود که با انتقال دقیق و صادق خبرها توانسته بود تأثیر گذاری بزرگ در جامعه داشته باشد و به ترویج فرهنگ بیمه کمک کند. بدون شک شخصیت برجسته او به یاد ماندنی خواهد بود.

از خداوند متعال مسئلت داریم که روحش را در آرامش جاودانه قرار دهد و به خانواده و همکارانش صبر و شکیبایی عطا فرماید.

 مهران رضوانی مدیرعامل و عضو هیات مدیره بیمه تجارت نو

………………………………………………………………………………

پیام تسلیت شرکت بیمه اتکائی امین

بسم الله الرحمن الرحیم

“انالله و اناالیه راجعون”

درگذشت خبرنگار باسابقه و پرتلاش روزنامه دنیای اقتصاد مرحومه مغفوره سرکار خانم اکبرپور موجب تاسف و تاثر گردید.

آن مرحومه سال‌های متمادی در امر اطلاع‌رسانی حوزه‌ بیمه به عنوان خبرنگاری بااخلاق و حرفه ای تلاشی صادقانه داشتند.

ضمن عرض تسلیت به همکارانشان در روزنامه دنیای اقتصاد، دوستان، خانواده گرانقدر و بازماندگان‌ محترم، برای آن مرحومه رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می نماییم.

روابط عمومی شرکت بیمه اتکائی امین

…………………………………………………………….

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت بیمه اتکایی آوای پارس

ضایعه درگذشت سرکارخانم لیلا اکبرپور ؛ خبرنگار پیشکسوت و دلسوز حوزه اقتصاد و بیمه را خدمت تمامی اصحاب رسانه کشور به ویژه فعالان رسانه ای صنعت بیمه و تمام تلاشگران این صنعت ،تسلیت عرض نموده از درگاه باریتعالی برای آن مرحومه مغفرت واسعه و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می نمایم.

مجید بنویدی – مدیرعامل شرکت بیمه اتکایی آوای پارس

……………………………………………………………………

پیام تسلیت شرکت بیمه آسماری

بدینوسیله ضمن ابراز تألم و تأثر از ضایعه درگذشت سرکارخانم لیلا اکبرپور؛ خبرنگار پیشکسوت، حرفه ای و اخلاق مدار حوزه اقتصاد و بیمه؛ مراتب تسلیت خود را خدمت تمامی اصحاب رسانه کشور علی الخصوص فعالان رسانه ای صنعت بیمه و به ویژه خانواده محترمشان اعلام نموده، از درگاه خداوند متعال برای آن مرحومه علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می نماییم.

 روابط عمومی شرکت بیمه آسماری

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/vruwRH