پتروشیمی شیراز در هشتمین دوره اجلاس سراسری رضایت مشتری که با رویکرد تجلیل از یکصد واحد مشتریمدار برگزار شد، موفق به دریافت لوح و تندیس زرین شرکت برتر در رضایتمندی مشتری شد.
به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی شیراز، درخشش پتروشیمی شیراز در تارک هشتمین اجلاس سراسری رضایت مشتری بار دیگر مهر تاییدی بر تعهد این شرکت به مشتریمداری و جایگاه برتر آن در میان صنایع کشور بود.
بنابر این گزارش، مهندس دعوتی مدیر امور قراردادها و پیمانهای شرکت پتروشیمی شیراز در این اجلاس به نمایندگی از مهندس حیدرنیا مدیرعامل این شرکت لوح و تندیس زرین شرکت برتر در رضایتمندی مشتری را دریافت کرد.
مهندس حیدرنیا در پیامی ضمن تبریک دریافت این افتخار ، بر جایگاه ویژه مشتریان در این مجموعه تاکید کرد و اظهار داشت: “در پتروشیمی شیراز، همواره رضایت و خشنودی مشتریان در صدر اولویتهایمان قرار داشته و تمام تلاشمان بر آن است تا با ارائه محصولات و خدمات باکیفیت، نیازها و انتظارات ایشان را به بهترین نحو برآورده سازیم.” وی در ادامه افزود: “دریافت این لوح و تندیس ارزشمند، حاصل تلاش و تعهد بیوقفه تمامی کارکنان خدوم این شرکت در راستای تحقق اهداف مشتریمداری است و ما را در مسیر ارائه خدمات هرچه بهتر به مشتریانمان مصممتر خواهد کرد.”
هشتمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با حضور شخصیتهای برجسته از جمله قاضیزاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجتالاسلام صادقی معاون قوه قضاییه، سعید محمد معاون سابق رییس جمهود و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری – صنعتی، قوامی نماینده مجلس شورای اسلامی، آ سیاهکلی رئیس اجلاس از کمیسیون صنعت و جمعی از دانشگاهیان در مرکز بینالمللی همایشهای صدا و سیما برگزار شد.
در این اجلاس ضمن تجلیل از یکصد واحد مشتریمدار، از تلاشهای فعالان عرصه صنعت و تجارت در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و ترویج فرهنگ مشتریمداری قدردانی گردید.
این رویداد مهم بار دیگر نشان داد که پتروشیمی شیراز با اتکا به تعهد و نوآوری، جایگاه خود را به عنوان یکی از پیشگامان مشتریمداری در ایران حفظ کرده و همواره در مسیر ارتقای سطح رضایت مشتریان گام برمیدارد.