امروز دوشنبه، ۲۸ خرداد ۱۴۰۳

ورود به بازار اروپا، محور مذاکرات تیم پتروشیمی جم در روز دوم نمایشگاه پلاست‌پل

در طول برگزاری نمایشگاه پلاست‌پل ۲۰۲۴ لهستان بیش از ۱۰ مشتری از کشورهای اوکراین، لهستان، چین، اتریش، ایتالیا، مالزی در غرفه پتروشیمی جم‌ حاضر شدند و برای خرید محصولات جم اعلام آمادگی و ابراز تمایل کردند.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل پتروشیمی جم؛ در حاشیه نمایشگاه پلاست پل ۲۰۲۴ لهستان کارشناسان و متخصصان جم با یکی از بزرگ‌ترین توزیع‌کنندگان کشور مالزی که خواستار انجام مذاکره با هدف خرید محصولات به صورت سفارشی بودند در خصوص جزئیات خرید از جم و نحوه حمل و مبادلات مالی وارد بحث و گفتگو شدند.

در غرفه پتروشیمی جم مشتریان اروپایی با توجه به جذابیت و کیفیت بالای محصولات جم نسبت به رقبای اروپایی، خواستار برقراری ارتباط و تعامل دوسویه با این شرکت بودند. همچنین شرکت پتروشیمی جم با هدف‌گذاری و ارتباط مستقیم با مشتریان خود، به‌ ویژه خریداران در بازار اروپا در خصوص چگونگی تولید، فروش، مسائل مربوط به تحریم و روش‌های انتقال پول وارد مذاکره می شدند.

لازم به ذکر است در روزهای برگزاری نمایشگاه متخصصان و مذاکره‌کنندگان صادرات پلیمری پتروشیمی جم در بازدید از سالن اصلی نمایشگاه با تعدادی از توزیع‌کنندگان برندهای جهانی پلی‌اتیلن در اروپا و سازندگان مستربچ و کامپاندها گفتگو کردند و با معرفی گریدهای متنوع پتروشیمی جم، روش‌های فروش محصولات را به طور شفاف تشریح کرده و به منظور ارتباط بیشتر اطلاعات شرکت‌ها و میزان تقاضای آنها به ثبت می‌رسید.

گفتنی است در بخش E نمایشگاه پلاست‌پل، که بزرگ‌ترین‌ توزیع‌کنندگان اروپا و همچنین کامپاندها و ریسایکل‌ها حضور دارند، بیش از ۹۰ درصد این بخش توسط کارشناسان فنی پتروشیمی جم مورد بررسی قرار گرفت و به دغدغه‌های آنها پاسخ داده شد.

پتروشیمی جم در نمایشگاه پلاست‌پل لهستان در غرفه‌ی شماره A99 واقع در سالن A میزبان بازدیدکنندگان و علاقمندان صنعت لاستیک و پلاستیک است.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/KzQT9W