امروز چهارشنبه، ۶ تیر ۱۴۰۳

واکنش پتروشیمی آبادان به اظهارات خلاف واقع یک نماینده مجلس

شرکت پتروشیمی آبادان به اظهارات خلاف واقع نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرگزاری مهر با عنوان «پتروشیمی آبادان وضعیت بحرانی دارد» واکنش نشان  داد.

به گزارش فراسو، روابط عمومی شرکت پتروشیمی آبادان در پاسخ به اظهارات خلاف وافع نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرگزاری مهر با عنوان «پتروشیمی آبادان وضعیت بحرانی دارد» در راستای تنویر افکار عمومی و صیانت از حقوق ذینفعان، نکاتی را به شرح ذیل به اطلاع برساند:

نخست، حقوق و مزایای کارکنان  سر موقع پرداخت می‌شود و هم اکنون حقوق عقب‌افتاده‌ای در این شرکت نداریم.

دوم، برنامه‌ای برای فروش اراضی یا خوابگاه پتروشیمی آبادان وجود ندارد.

سوم، ادعای فروش آمبولانس و آتش‌نشانی نیز کذب محض بوده و هیچ برنامه‌ای برای این کار وجود ندارد.

چهارم، رئیس هیئت مدیره پتروشیمی غدیر هیچ سمتی در پتروشیمی آبادان ندارد.

نکته قابل توجه اینکه پتروشیمی آبادان همواره قدردان زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه کارکنان خود بوده و تمام تلاش خود را برای حفظ حقوق و رفاه آنها به کار می‌گیرد.

ضمن تشکر از حمایت‌های شرکت تاپیکو در تنگناهای شرکت مخصوصا در تهیه خوراک پتروشیمی آبادان  تاکنون وقفه‌ای در این مهم اتفاق نیفتاده است.

‎در پایان، ضمن احترام به جناب آقای مولوی، نماینده محترم مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، از ایشان تقاضا داریم که قبل از بیان هرگونه مطلبی، صحت و سقم آن را بررسی کرده و از انتشار اطلاعات نادرست و خدای ناکرده هرگونه خبری که جنبه تشویش  اذهان عمومی  داشته باشد، خودداری کنند.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/hIMjJM