امروز شنبه، ۲ تیر ۱۴۰۳
Lavc58.54.100

همدردی مردم شیراز و مرودشت با شهدای سانحه بالگرد در موکب شهدای پتروشیمی شیراز

در پی شهادت جان‌سوز خادم الرضا (ع) آیت اله رئیسی، رئیس جمهور محبوب ملت و همراهان ایشان در سانحه بالگرد، موکب شهدای پتروشیمی شیراز با همت و دستور مهندس حیدرنیا، مدیرعامل این شرکت، در شهر شیراز و مرودشت برپا شد.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی پتروشیمی شیراز، این اقدام ارزشمند با هماهنگی استانداری فارس و فرمانداری مرودشت به اجرا درآمده و یادآور ایثار و فداکاری خادمان مخلص اهل بیت (ع) در راه خدمت به مردم می باشد.

این موکب که از تاریخ ۳۱ اردیبهشت ماه تا ۳ خرداد ماه پرپا خواهد بود، فرصتی برای ابراز ارادت و همدردی مردم با خانواده‌های داغدار این شهدای والامقام می باشد.

در طول این مدت، موکب شهدای پتروشیمی شیراز میزبان زائران و سوگواران بسیاری خواهد بود که با حضور در آن، ضمن نثار فاتحه و قرائت قرآن، با ذکر مصیبت اهل بیت (ع) و مداحی مداحان اهل بیت، با آرمان‌های والای این شهیدان تجدید میثاق می کنند.

موکب‌های برپا شده در شیراز و مرودشت، در جنب استانداری فارس و فرمانداری مرودشت می باشد، در این موکب‌ها نیز با برپایی مجالس عزاداری، پخش نواهای مذهبی و مرثیه‌سرایی، و ارائه خدمات پذیرایی به شهروندان، یاد و خاطره این خادمان صدیق ملت گرامی داشته می شود.

آیت‌الله رئیسی شخصیتی والا، مردمی و محبوب بودند که تمام زندگی ارزشمند خویش را وقف خدمت به مردم و کشور نمودند.

ایشان در این راه تا پای جان ایستادگی و در نهایت نیز جان عزیزشان را در راه خدمت به مردم و کشور و در ماموریتی اداری برای آبادانی ایران اسلامی نثار میهن و مردم شریف ایران اسلامی کردند.

برپایی موکب شهدای پتروشیمی شیراز و سایر موکب‌های برپا شده در سراسر کشور، نمادی از عشق و ارادت ملت ایران به خادمان مخلص اهل بیت (ع) و تجلی‌گر روحیه ایثار و فداکاری در جامعه ایرانی است.

این اقدامات ارزشمند، یادآور این نکته مهم است که راه شهدا همواره ادامه خواهد داشت و مردم ایران قدردان فداکاری و از جان گذشتگی این عزیزان خواهند بود.

موکب شهدای پتروشیمی شیراز در شهرهای شیراز و مرودشت به همت روابط عمومی و امور بین الملل با همکاری پرسنل زحمتکش خدمات ، حراست ، تعمیرات و دیگر واحدهای این شرکت برپا شده است .

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/kdKXgx