امروز چهارشنبه، ۶ تیر ۱۴۰۳

نشست مشترک فرماندار جم و مدیرعامل شرکت پازارگاد با محوریت راه اندازی فرودگاه جم و آب رسانی به روستاها و تقاطع غیرهم سطح

در نشست مشترک فرماندار ، فرمانده سپاه شهرستان جم و مدیرعامل پازارگاد مباحث راه اندازی و راهبری فرودگاه جم، آب رسانی به سه روستا و عملیات تقاطع غیرهمسطح ورودی شهرک پردیس جم مورد بحث قرار گرفت.
به گزارش فراسو، در این نشست دکتر شیخان مدیرعامل پازارگاد گفت: مطابق وعده های قبلی و پیگیری های صورت گرفته در سطوح ملی ، ما همچنان آمادگی خود را برای راه اندازی فرودگاه جم به عنوان دغدغه مسولین، مردم ، اهالی صنعت و امام جمعه معزز را اعلام می کنیم و‌ در این خصوص منتظر اقدامات بعدی مالکان فرودگاه هستیم.
وی با اشاره به دغدغه فرماندار‌ محترم در خصوص رفع مشکل آب آشامیدنی روستاهای شهرستان جم نیز گفت: در ادامه مسیر آب رسانی به روستاها مطابق سیاست های ابلاغی هلدینگ خلیج فارس و دستورات دکتر علی عسکری ، سه روستای دیگر مطابق نظر فرماندار محترم به روستاهای هدف این شهرستان افزوده شده و کار نصب دستگاه های تصفیه آب روستایی در این روستاها انجام خواهد شد.
دکتر شیخان در ادامه از بررسی طرح مطالعات آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح ورودی شهرک پردیس در راستای کاهش سوانح و حوادث  جاده ای خبر داد.
فرماندار و‌ فرمانده سپاه شهرستان جم نیز در این نشست با قدردانی از همراهی های دکتر شیخان در‌ برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی در این شهرستان به بیان دیدگاه های خود و برخی موانع توسعه ای در این شهرستان پرداختند .

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/gK5o4T