امروز شنبه، ۷ مهر ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت پازارگاد سالگرد رحلت امام خمینی(ره) را تسلیت گفت

مدیرعامل شرکت پازارگاد در پیامی فرا رسیدن سی و پنجمین سالگرد رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) را به آزادی خواهان جهان و ملت بزرگ‌ ایران اسلامی تسلیت گفت.

به گزارش فراسو، متن کامل این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فرا رسیدن ۱۴ خردادماه ، سی و پنجمین سالروز عروج آسمانی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) را به تمامی آزادی خواهان جهان و ملت شریف و بزرگ‌ ایران اسلامی تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.
شخصیت والای امام خمینی (ره) به عنوان یک الگو برای تمامی آزادی خواهان جهان و مبارزان با استکبار جهانی در طول تاریخ ، شخصیتی بی بدیل و ماندگار است که برای همیشه در ذهن ها خواهد ماند.
قیام ۱۵ خرداد نیز به عنوان یک قیام مردمی و ایستادگی یک ملت در برابر طاغوت ، مسیر را برای شکل گیری انقلاب شکوهمند اسلامی هموار ساخت و چه زیبا فرمود حضرت امام خمینی (ره) ؛”ما امروز دورنمای صدور انقلاب اسلامی را در جهان مستضعفان و مظلومان بیش از‏‎ ‎‏پیش می بینیم و جنبشی که از طرف مستضعفان و مظلومان جهان علیه مستکبران و‏‎ ‎‏زورمندان شروع شده و در حال گسترش است، امیدبخش آتیۀ روشن است و وعدۀ‏‎ ‎‏خداوند تعالی را نزدیک و نزدیکتر می نماید. گویی جهان مهیا می شود برای طلوع‏”(صحیفه نور)

اینجانب ضمن گرامی داشتن یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای سربلند این مرز و بوم ، مجددا سالروز ارتحال امام خمینی (ره) را به همگان تسلیت عرض می نمایم.
اینک به فضل الهی و با سکان داری شاگرد خلف امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت امام خامنه ای ، جمهوری اسلامی در مسیر بالندگی و تعالی اسلام و انسان‌ در حال حرکت است و این حرکت تا ظهور حضرت ولی عصر(عج ) تداوم خواهد داشت.
محمد مجاور شیخان
مشاور مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس و 
مدیرعامل شرکت پازارگاد

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/h1a4WB