مهدی نوروزی، مدیرعامل بیمه زندگی خاورمیانه در گفتگویی ضمن تشریح وضعیت بیمه زندگی در ایران ، گفت: بحث ارائه محصول در بیمههای زندگی به افراد کار سادهای نیست، بخصوص در شرایطی که کشور با تورم مواجه است.
به گزارش فراسو، وی افزود: واقعیت این است که خرید و تهیه بیمههای زندگی در اولویتهای پایین تر و اولویت ۵ افراد قرار دارد. این موضوع باعث میشود که فروش بیمههای زندگی به سختی انجام شود و ممکن است رشد آن با سرعت کمی صورت بگیرد و بار اصلی فروش بیمههای زندگی هم بر دوش شبکه فروش است.
مدیرعامل بیمه زندگی خاورمیانه در گفت و گو با چابک آنلاین خاطر نشان کرد؛ ما اعتقاد داریم که به مرور فروش بیمههای عمر و زندگی میتواند مانند یک گلوله برف بزرگتر و بزرگتر شود و به واقع افزایش پورتفوی بیمههای زندگی و در نهایت به افزایش ضریب نفوذ نیز کمک کند.
لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/0ta7Zr