امروز سه شنبه، ۲۹ خرداد ۱۴۰۳

مدیرعامل بیمه ایران: از نقد علمی عملکرد استقبال می کنم

محمدرضا کشاورز مدیرعامل بیمه و رئیس هیات مدیره بیمه ایران در ساختمان مرکزی استان اصفهان گفت: علاقمند به شنیدن نظرات همکارانم هستم و از نقد علمی عملکرد مدیریت شرکت استقبال میکنم.
به گزارش فراسو، مدیرعامل بیمه ایران که برای شرکت در  همایش همدلی برای موفقیت به شهر اصفهان سفر کرده است در حاشیه این همایش با مدیرکل و روسای شعب استان اصفهان دیدار و گفتگو کرد.
کشاورز در این دیدار که با بیان نقطه نظرات همکاران آغاز شد، گفت: رویکرد اصلی شرکت رفع مشکلات می‌باشد اما در این مسیر میبایست به محدودیتهای فضای اداری کشور نیز توجه کنیم.
وی افزود: همه مسائلی که توسط همکارانم مطرح می‌شود توسط معاونین و در کمیته های بهبود بررسی می شود و من نیز پیگیر حل آنها خواهم بود.
رئیس هیات مدیره بیمه ایران با تاکید به لزوم توجه به نیروی انسانی اشاره داشت: در اداره شرکت با دو مسیر توجه فنی و توجه رفتاری مواجه هستیم و در حوزه رفتاری باید به مشکلات نیروی انسانی دقت و رسیدگی شود و تلاش داریم با کمک همدیگر بعضی مولفه ها را در حوزه رفتاری در شرکت تثبیت کرده و از فضای احتمالی تخریب به سوی نقد جدی و علمی حرکت کنیم.
مدیرعامل بیمه ایران همچنین خاطرنشان کرد: باید حال دل همکاران خوب باشد و با عشق هر روز صبح در شرکت حاضر شوند.
شایان ذکر است، معاونین مدیرعامل که در این نشست حضور داشتند، ضمن شنیدن سوالات و درخواست‌های حاضرین پاسخ خود را ارائه نمودند.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/rCJax1