امروز دوشنبه، ۲۸ خرداد ۱۴۰۳

قدردانی معاون دریایی سازمان محیط زیست از عملکرد زیست محیطی مبین انرژی خلیج فارس

دکتر ذوالجودی، معاون دریایی سازمان محیط زیست کشور با همراهی مدیر کل محیط زیست استان بوشهر و سایر همراهان با حضور در شرکت مبین انرژی خلیج فارس، طی دو روز عملکرد زیست‌محیطی این شرکت در سال گذشته و برنامه‌های سال جاری را بررسی و ارزیابی کردند.

به گزارش فراسو، معاون دریایی سازمان محیط زیست کشور پس از استماع گزارش عملکرد سال ۱۴۰۲ و برنامه های سال جاری شرکت مبین انرژی خلیج فارس که توسط واحد HSE و معاونت راهبردی این شرکت ارائه شد ضمن ابراز رضایت و تشکر از فعالیت‌های زیست‌محیطی صورت گرفته، تأکید کردند که نقش و رسالت زیست‌محیطی این شرکت بر همگان آشکار است.

وی همچنین به دریافت جایزه ملی محیط زیست شرکت مبین انرژی خلیج فارس از معاونت رئیس‌جمهور و رئیس سازمان محیط زیست کشور در سال گذشته اشاره کرد که تأییدی بر این موضوع است.

بر پایه این گزارش، دکتر مرادزاده، مدیر کل محیط زیست استان بوشهر،با ارزیابی مؤثر و مهم فعالیت‌های شرکت مبین انرژی، این شرکت را قطب محیط زیست منطقه معرفی کرد.

بر پایه همین گزارش، هیئت همراه معاون دریایی سازمان حفاظت محیط زیست ضمن بازدید  از جزیره نخیلو و پارک ملی نایبند از نزدیک در جریان فعالیت‌های اجرایی پروژه پژوهشی حمایت از گونه در معرض انقراض لاک پشت‌های منقار عقابی که توسط شرکت مبین انرژی خلیج فارس انجام می‌شود، قرار گرفتند.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/bjUoAD