امروز یکشنبه، ۸ مهر ۱۴۰۳

شماره ۶۰ نشریه ارتباط ایران زمین منتشر شد

شماره ۶۰ نشریه ارتباط ایران زمین ویژه ماههای فروردین و اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به همت روابط عمومی بانک ایران زمین منتشر شد.

به گزارش فراسو، سرمقاله این شماره نشریه ارتباط ایران زمین با عنوان “نقش هوش مصنوعی در افزایش رضایت مندی مشتری در آینده نظام بانکداری” به نقش هوش مصنوعی در صنعت بانکداری پرداخته است و می تواند برای مخاطبان این نشریه بسیار جذاب باشد.

بنابر این گزارش در بخشی از سرمقاله آمده است: وقتی صحبت از امنیت سایبری در بانکداری باشد، نقش هوش مصنوعی بسیار پررنگ تر می شود. هر روز تعداد زیادی از تراکنش های مالی مانند پرداخت صورتحساب ها، برداشت پول، واریز چک از طریق اپلیکیشن ها یا حساب های آنلاین انجام می شود؛ بنابراین بانک ها باید تلاش خود را در جهت تأمین امنیت بیش از پیش افزایش دهند. در حوزه امتیازدهی اعتباری و پرداخت وام نیز وضعیت به همین منوال است. امتیازدهی اعتباری از جذاب ترین خدمات بانکداری نوین است که به کمک هوش مصنوعی پیاده سازی شده است.

این گزارش می افزاید؛ انتصابات در بانک ایران زمین، گزارش اخبار استان ها، بانک های جهانی، دانستنی، سلامت ، انتصابات  و  ایران زمین در رسانه ها از دیگر قسمت های جذاب نشریه ارتباط ایران زمین است.

علاقه مندان می توانند برای دریافت نشریه ارتباط ایران زمین اینجا کلیک نمایند.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/MBwvM8