رییس کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی شرکت ملی پست گفت: توزیع مناسب مرسولات و تامین رضایت شهروندان در اولویت اقدامات این کمیته قرار دارد.
به گزارش فراسو به نقل از دفتر ارتباطات و امور بینالملل شرکت ملی پست، سعید شریف زاده امروز در نخستین نشست این کمیته در سال ۱۴۰۳ضمن قدردانی از اقداماتی که تاکنون در راستای تحقق حقوق شهروندی انجام شده است، افزود: بررسیهای میدانی نشان میدهد توزیع مرسولات در برخی واحدهای اجرایی از کیفیت مطلوب برخوردار نیست و باید تلاش بیشتری برای عمل به تعهد زمانی تحویل مرسولات و تامین رضایت مشتریان شود.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه در تدوین شاخصهای امسال ارزیابی سلامت اداری و حقوق شهروندی از شیوههای نوین پاسخگویی به درخواستها، سوالات و رسیدگی به شکایات بهرهبرداری شود، گفت: در خدمترسانی شرکت ملی پست، شعار حق با مشتری است باید همواره مدنظر قرار گیرد.