امروز چهارشنبه، ۶ تیر ۱۴۰۳

رئیس سازمان امور اراضی کشور: تسهیل در ارائه خدمت موجب رضایتمندی مردم نسبت به دولت و نظام می‌شود

رئیس سازمان امور اراضی کشور گفت: تسهیل در ارائه خدمت به کشاورزان، بهره‌برداران و سرمایه‌گذاران برای حمایت از تولید مورد تأکید است و موجب رضایتمندی مردم نسبت به دولت و نظام می‌شود.
به گزارش فراسو به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان امور اراضی کشور، رضا افلاطونی صبح امروز در نشست شورای معاونان و مدیران سازمان بیان کرد: استعلام‌های مربوط به سازمان باید براساس قانون و هرچه سریع‌تر پاسخ داده شود و کار مردم در اسرع وقت انجام شود.
وی افزود: اصلاح قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها، تبصره چهار ماده ۳۳ قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع کشور و‌ ماده ۱۰۹ قانون مجازات پیگیری شود.
رییس سازمان اموراراضی کشور تاکید کرد: لازم است فعالیت‌های شاخص سازمان و مدیریت‌های استانی مانند رفع تداخلات و واگذاری اراضی برای طرح‌های تولیدی و توسعه‌ای به خوبی منتشر و تصویر واقعی از سازمان ارائه شود.
وی افزود: نظارت بر اراضی واگذار شده و طرح‌های اجرا شده در آن و بارگذاری کلیه پرونده‌های حقوقی در سامانه در همه استان‌ها باید به درستی انجام شود.
رضا افلاطونی تصریح کرد: برون‌سپاری وظایف غیرحاکمیتی و توجه به امور رفاهی واداری کارکنان سازمان نیز از موضوعاتی است که بایدبه طور جدی پیگیری شود.
خدمت به مرد با جدیت دنبال شود
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان امور اراضی کشور گفت: در شرایط کنونی حرکت خدمت به مردم را باید مضاعف کنیم.
 سیدمحمود موسوی در این نشست بیان کرد: محور حرکت رئیس جمهوری خدمت به مردم بوده است.
وی افزود: امام موسی کاظم(ع) می‌فرمایند: مهر قبولی اعمال شما برآوردن نیازهای مردم است و اگر خدمت به مردم انجام ندادید، اعمال شما مورد قبول نخواهد بود.
همچنین در این نشست طی احکام جداگانه ای میر مهدی طاهری به عنوان معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع ،میرحامد اختری به عنوان مشاور رئیس سازمان و مدیرکل دفتر ریاست و امور استان‌ها و علی فاتحی جهانتیغ به عنوان مدیر برنامه‌ریزی و بودجه سازمان معرفی واز خدمات رحمان وهاب زاده و میر مهدی طاهری در مسئولیت های پیشین تقدیر وتجلیل شد.
شورای معاونان و مدیران سازمان با موضوع بررسی اقدامات و برنامه‌ها با حضور رئیس سازمان امور اراضی کشور، معاونان و مدیران در حوزه ریاست سازمان برگزار شد.
لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/8Dng9c