امروز چهارشنبه، ۶ تیر ۱۴۰۳

دومین گزارش پایداری مبین انرژی خلیج‌فارس منتشر شد

شرکت مبین انرژی خلیج‌فارس، در راستای اجرای استراتژی‌های پایداری خود، دومین گزارش پایداری خود را منتشر کرد، این اقدام پس از انتشار اولین گزارش پایداری این شرکت و دریافت تندیس طلای پنجمین همایش وزارت نفت صورت‌گرفته است.

به گزارش فراسو به نقل از روابط‌عمومی مبین انرژی خلیج‌فارس، انتشار این گزارش در راستای تعهد مبین انرژی به شفافیت و پاسخگویی به ذی‌نفعان مختلف و باهدف انعکاس رویکرد این یوتیلیتی بزرگ به مفاهیمی مانند صداقت، شایستگی و انعطاف‌پذیری تدوین شده است.

محتوای این گزارش بر الزاماتی مانند ذی‌نفعان، محیط‌زیست، انطباق با قوانین و جامعه پیرامونی تمرکز دارد.

بااین‌حال، سیستم مدیریت مسئولیت اجتماعی و پایداری این شرکت بر مفاهیم و شاخص‌های کلیدی عملکرد (KPIs) دیگری نیز تمرکز دارد که ریزترین مسائل مربوط به مسئولیت اجتماعی شرکتی را نیز شامل می‌شود.
گزارش پایداری مبین انرژی خلیج‌فارس مطابق با استانداردهای ابتکار گزارش‌گری جهانی (GRI2018) تدوین شده است.

این شرکت همچنین در حال بررسی گزینه گزارش‌دهی یکپارچه است و به‌عنوان اولین قدم، آموزش‌های واحد به واحد و ایجاد چک‌لیست‌های پایداری شرکتی را آغاز کرده است.
مبین انرژی معتقد است که تعیین اهداف بر مبنای اطلاعات عملکردی عملیاتی و ستادی برای افزایش شفافیت، قابلیت اطمینان و مقایسه‌پذیری گزارشگری پایداری در شرکت ضروری است. این شرکت متعهد به افشای شفاف‌تر داده‌ها برای بهبود گزارش‌دهی عملکرد مسئولیت اجتماعی خود، برای تصمیم‌گیری‌های داخلی و ذی‌نفعان خارجی است.
به‌عنوان یک سازمان در مسیر تعالی، مبین انرژی به دنبال ادغام شاخص‌های مسئولیت اجتماعی در فعالیت‌های اصلی خود است.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/tCN971