امروز دوشنبه، ۲۸ خرداد ۱۴۰۳

درخشش شرکت پتروشیمی جم در نمایشگاه پلاست‌پل لهستان

تیم مذاکره‌کننده شرکت پتروشیمی جم در روز اول نمایشگاه پلاست‌پل لهستان با شرکت‌های معتبر و نامدار در حوزه لجستیک مذاکرات و جلسات مهمی داشتند‌.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل پتروشیمی جم؛در بیست‌ و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت لاستیک و پلاستیک لهستان، تیمی متشکل از متخصصان و کارشناسان پتروشیمی جم در این رویداد جهانی با اهداف مشخص و هدفمند به طور منسجم حاضر شدند.

مذاکره کنندگان پتروشیمی جم با حضور در نمایشگاه پلاست‌پل توانستند در راستای برنامه‌های فروش اروپا جلسات مفید و متعددی با بازارهای جدید داشته باشند.

گفتنی است در روز اول نمایشگاه تیم‌‌های متخصص فنی و فروش جم با شرکت‌های لجستیک در زمینه‌ی اجاره انبارها، و راه‌حل‌های انتقال بارهای زمینی در اروپا و دیگر موارد ضروری جلسات پی در پی داشتند که با ارائه پیشنهادات سازنده به نمایندگان جم وارد مذاکره می شدند.

همچنین یک شرکت معتبر ژاپنی با اشتیاق برای خرید محصولات پتروشیمی جم و ارتباط با این شرکت اعلام آمادگی کرد و با این هدف نمایندگان شرکت مذکور و کارشناسان فروش جم دیدار و گفتگو صورت گرفت. از دیگر مذاکرات انجام شده در این نمایشگاه، برگزاری جلسه و تعامل با یک شرکت توزیع‌کننده قوی با کاربران نهایی بود که در مراجعه به غرفه جم، خواستار تعامل در حوزه فروش محصولات در بازار لهستان بودند که این اتفاق در کنار فعال‌سازی بخش لجستیک و انبارداری، می‌تواند آینده خوبی در اروپا رقم زند.

شایان ذکر است پلاست‌پل رویدادی سالانه در صنعت پلاستیک است که از تاریخ ۲۱ تا ۲۴ می ۲۰۲۴ برابر با ۱ الی ۴ خرداد ۱۴۰۳ در مرکز نمایشگاهی تارگی کیلتس در شهر کیلتس لهستان در حال برگزاری است. در این نمایشگاه هفت سالن اکسپو تارگی کیلتس محفلی برای حضور ارائه‌دهندگان مواد اولیه، ماشین‌آلات و فناوری‌های ارائه شده توسط شرکت‌های پیشرو هستند.

همچنین غرفه‌ی شرکت پتروشیمی جم در نمایشگاه لهستان به شماره غرفه A99 واقع در سالن A پذیرای بازدیدکنندگان و علاقمندان این حوزه از صنعت پلاستیک می‌باشد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/Hytw00