امروز دوشنبه، ۲۸ خرداد ۱۴۰۳

حضور کارکنان بانک کشاورزی در مراسم تشییع پیکر شهید جمهور

سرپرست، اعضای هیأت مدیره و جمعی از کارکنان بانک کشاورزی با حضور در مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور شهید و همراهان ایشان، بار دیگر با آرمان های اصیل انقلاب اسلامی تجدید بیعت و بر تداوم خدمت رسانی صادقانه به مردم تأکید کردند.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، وهب متقی نیا سرپرست بانک کشاورزی در حاشیه این مراسم با اشاره به خدمات ارزنده شهید آیت اله رئیسی در طول دوران ریاست جمهوری، خاطرنشان کرد: یقینا همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند نخواهیم گذاشت این فقدان بزرگ، کوچکترین خللی در خدمت رسانی به مردم ایجاد کند.

وی رئیس جمهور شهید را نمونه ای بازر از یک دولتمرد پر تلاش و خستگی ناپذیر توصیف و مدال پرافتخار شهادت را برازنده این شخصیت تاریخی عنوان کرد.

بر اساس این گزارش، اعضای هیأت مدیره و جمعی از کارکنان بانک کشاورزی نیز با حضور در مراسم بدرقه شهید رئیسی و دیگر شهدای سانحه هوایی اخیر همراه با سایر عزاداران به مقام شامخ این شهدا ادای احترام کردند.

این گزارش می افزاید: بانک کشاورزی با برپایی سه موکب در مسیر تشییع پیکر خادم الرضا شهید آیت الله رئیسی و همراهان ایشان، از نخستین ساعات آغاز مراسم پذیرای عزاداران بود.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/I4O8vB