امروز چهارشنبه، ۶ تیر ۱۴۰۳

ثبت رکوردی جدید توسط پتروشیمی غدیر

پتروشیمی غدیر در طی دوماه ابتدایی امسال به درآمد بیش از ۹۰۰ میلیارد تومانی دست پیدا کرد که از لحاظ درآمدی رکوردی جدیدی برای این شرکت محسوب می‌شود.

به گزارش فراسو، شرکت پتروشیمی غدیر براساس تولید و فروش محصول PVC، تلاش در ارائه محصول با بهترین کیفیت و رعایت استاندارد‌های مربوطه مطابق با نیاز و درخواست مشتریان دارد؛ لذا در این راستا تا حدود زیادی توانسته نیاز‌های مشتریان داخلی و خارجی خود را برآورده سازد و دارای بهترین کیفیت در بین شرکت‌های تولیدکننده PVC گرید S۶۵ محصول می‌باشد.

برند این شرکت بدلیل کیفیت مطلوب محصول تولیدی دارای اعتبار داخلی و جهانی می‌باشد. به دلیل مقید بودن پتروشیمی غدیر به رعایت استاندارد‌های بین المللی این صنعت و در جهت حمایت از برند شرکت، حفظ بازار‌های کنونی، افزایش سطح رقابت در بازار‌های جهانی، حفظ و بهبود روز افزون کیفیت محصول همواره درسرلوحه برنامه این شرکت قرار دارد تا از فروش محصول با گرید‌های OFF و کاهش میزان سودآوری جلوگیری شود.

افزایش ۲۷ درصدی فروش شغدیر

پتروشیمی غدیر که در بازار سرمایه با نماد شغدیر شناخته می‌شود در فروردین و اردیبهشت ماه سال گذشته حدودا ۷۲۰ میلیارد تومان از محصولات خود را در بازار فروخته بود که امسال به رشد ۲۷ درصدی به فروش بیش از ۹۰۰ میلیارد تومان رسید. علاوه براین میزان تولیدات این شرکت در طی مدت زمان مورد گزارش به ۲۵ هزار و ۱۸۸ تن رسید.

رشد ۲۴ درصدی فروش در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

شرکت پتروشیمی غدیر با سرمایه ثبت شده ۱۳۰ میلیاردتومانی در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اردیبهشت ماه سال جاری به فروش بیش از ۵۸۴ میلیارد تومانی دست پیدا کرده که نست به اردیبهشت ماه سال گذشته رشد ۲۴ درصدی داشته است. میزان درآمدی که شغدیر در دومین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی بود.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/PvjON5