امروز چهارشنبه، ۶ تیر ۱۴۰۳

برگزاری دوره مالیات سبز با حضور مدیران سازمان محیط زیست در پتروشیمی بوعلی سینا

در راستای تعهد به مسئولیت‌های اجتماعی و حفاظت از محیط زیست، شرکت پتروشیمی بوعلی سینا میزبان دوره آموزشی دو روزه “مالیات سبز” بود که با حضور مدیر کل دفتر پایش فراگیر سازمان محیط زیست کشور و مدیران و کارشناسان این سازمان از سراسر استان خوزستان برگزار شد.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی پتروشیمی بوعلی سینا، این دوره آموزشی که برای اولین بار در منطقه تدارک دیده شده بود، فرصتی برای تبادل نظر و هم‌اندیشی بین صنعت و سازمان حفاظت محیط زیست فراهم آورد تا در خصوص راهکارهای اجرایی بهبود شرایط زیست‌محیطی و اجرای موثرتر برنامه‌ها به گفتگو و تبادل نظر بپردازند.

برگزاری جلسات مشترک بین مدیران و کارشناسان سازمان محیط زیست و مدیران صنعتی در خصوص تدوین استراتژی‌های مشترک برای حفاظت هرچه بیشتر از محیط زیست منطقه، شهرستان و استان از دیگر برنامه‌های گفتگو محور در این دوره بود.

این رویداد نه تنها به عنوان یک ابتکار عمل در جهت ارتقاء دانش و آگاهی محیط زیستی شناخته می‌شود، بلکه به عنوان یک الگو در جهت ایفای نقش مسئولانه‌تر در قبال محیط زیست مطرح گردید تا پیشرفت‌های مهمی در زمینه همکاری‌های بین‌بخشی و تقویت پایه‌های زیست‌محیطی در سطح کشور تلقی گردد.

شرکت پتروشیمی بوعلی سینا با این اقدام، نقش پیشرو خود را در حفظ و ارتقاء استانداردهای زیست‌محیطی و ترویج فرهنگ پایداری در صنعت تأیید کرد. و امیدوار است که این دوره‌ها بتواند به عنوان محرکی برای توسعه پایدار در سایر بخش‌ها عمل کند.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/cp2to6