امروز جمعه، ۸ تیر ۱۴۰۳

بازدید نماینده حوزه انتخابیه بندر ماهشهر از پتروشیمی اروند

نماینده حوزه انتخابیه بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی با حضور در مجتمع پتروشیمی اروند در جریان آخرین دستاوردهای کسب شده و طرح توسعه شرکت قرار گرفت و با مدیرعامل و جمعی از مدیران دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی پتروشیمی اروند، دکتر امیرحیات مقدم نماینده حوزه انتخابیه بندر ماهشهر با حضور در مجتمع پتروشیمی اروند ضمن دیدار با مدیرعامل و جمعی از مدیران، در جریان آخرین دستاوردهای شرکت و طرح‌های توسعه قرار گرفت.
در این دیدار، مدیرعامل شرکت پتروشیمی اروند با اشاره به اقدامات صورت گرفته، برنامه‌های توسعه‌ای شرکت را تشریح و به بیان جزئیات برنامه‌های در دست اجرا و آتی شرکت پرداختند.
 دکتر کریمی همچنین نقش پتروشیمی اروند در توسعه صنایع میانی و پایین دستی کشور را بسیار اساسی خواند و رفع گلوگاه‌های تولید، بهره‌گیری از توان متخصصین ایرانی، افزایش تولید و افزایش ظرفیت‌های صادراتی در بازارهای بین‌المللی را از جمله دستاوردهای سال سپری شده عنوان کرد.
دکتر حیات مقدم نماینده حوزه انتخابیه بندر ماهشهر نیز ضمن ابراز خرسندی از پیشرفت‌های حاصل شده، بر اهمیت حمایت‌ها و تلاش‌های مشترک برای تحقق اهداف و توسعه‌ی شرکت تأکید کرد و ظرفیت‌های ایجاد اشتغال جوانان جویای کار و بومی را به‌عنوان یک برنامه ارزشمند یاد کرد.
لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/PcuFer