امروز دوشنبه، ۱۱ تیر ۱۴۰۳

انتشاراطلاعات فنی کشنده بایکX9 در وب سایت رسمی گروه بهمن

شرکت بهمن دیزل جزئیات فنی کشنده بایک X9 را منتشر کرد. در این کاتالوگ اطلاعات فنی در خصوص ابعاد، وزن، موتور، جعبه دنده، کلاچ، مخزن سوخت، سیستم تعلیق، سیستم ترمز، سیستم فرمان، تایر و رینگ، سیستم الکتریکی، تجهیزات و امکانات منتشر شده است.

به گزارش فراسو، بر اساس مشخصات فنی این محصول کشنده ۴۴ تن بایک X9 از یک موتور ۱۳ لیتری با برند CUMMINS از نوع شش سیلندر خطی با تزریق مستقیم، مجهز به توربو شارژ، اینترکولر و فناوری کنترل آلایندگی SCR بهره می‌برد. همچنین بایک X9 دارای تاییدیه ADR بر اساس استاندارد اروپا برای حمل کالاهای خطرناک است.

قابلیت‌های به روی همچون ترمز پارک برقی EPB، شارژر وایرلس، استارت دکمه‌ای، چراغ‌های LED، دسته تعویض دنده پشت فرمان، غربیلک فرمان مدرن و چراغ‌های جلو LED در این کاتالوگ مطرح شده است.

کولر و بخاری درجا، یخچال مسافرتی، دوربین ۳۶۰ درجه به همراه سیستم رادار تشخیص نقاط کور BSD، کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری هوشمند، سیستم هشدار حرکت بین‌خطوط بخشی از ویژگی‌های بایک X9 است که در این بروشور به صورت برجسته گزارش شده‌اند. تجهیزات و امکانات این کشنده ۴۴ تن از ترمز اضطراری هوشمند، هشدار حرکت بین‌خطوط، تشخیص نقاط کور، کنترل شروع حرکت در سربالایی، نمایش بادتایرها و… عنوان شده است.بایک X9 به دلیل طراحی متفاوت فضای کابین، محیط راحت و قابل توجهی را در اختیار راننده و همراه او قرار داده است. این مهم در بروشور منتشر شده توسط بهمن دیزل نیز منعکس شده است.

 

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/YQJ8Oo