رئیس مرکزنوآوری شرکت ملی پست گفت: ️ارایه خدمات پستی در بستر فناوریهای نوین موجب افزایش رضایت مشتریان میشود.
به گزارش فراسو، محمدرضاپاکدل؛ عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست در نشست کارگروه مرکز نوآوری گفت: ️ ارائه خدمات پستی در بستر فناوریهای نوین، علاوه بر بالابردن سطح کیفی خدمات، افزایش رضایتمندی شهروندان را نیز به همراه دارد.
️ وی در این نشست به تبیین نیازمندیهای پست در حوزه هوشمندسازی به منظور تسهیل فرایندها و ارتقا کیفیت خدمات پستی پرداخت و افزود: اصلاح فرایندها میبایست با رویکرد راهبردی شرکت یعنی هوشمند سازی انجام شود. ️
بر پایه این گزارش، نمایندگان شرکتهای دانش بنیان حاضر در این نشست نیز به تشریح خدمات و محصولات خود در حوزه پست پرداخته و راهکارهای عملیاتی در زمینه رفع چالشهای این حوزه را مطرح کردند.
لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/E0kzpK