امروز شنبه، ۳ آذر ۱۴۰۳

افزایش رضایت بیمه‌شدگان بانک‌ صادرات دستور کار تیم مدیریتی بیمه سرمد

دکتر بهشتی‌نژاد مدیرعامل بیمه سرمد در سفر به استان خوزستان و در دیدار با عطاردی مدیر شعب بانک صادرات استان، افزایش رضایت بیمه‌شدگان بانک‌ صادرات را دستور کار تیم مدیریتی بیمه سرمد عنوان کرد.

به گزارش فراسو، در این دیدار، که آقایان بزرگ‌زاده، معاون بازاریابی و شبکۀ فروش، گرشاسبی معاون بیمه‌های اشخاص و جمعی از مدیران بیمه سرمد و بانک صادرات استان‌ خوزستان بنیز حضور داشتند، بر افزایش تعاملات فیمابین تأکید شد.

مدیرعامل بیمه سرمد، ضمن گرامیداشت یاد ‌و خاطره شهدای خدمت همچنین شهدای قیام ۱۵ خرداد و تسلیت ایام رحلت بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، در خصوص اقدامات و تغییرات اخیر در جهت افزایش رضایتمندی بیمه‌شدگان و کارکنان محترم بانک صادرات توضیحاتی ارائه نمود و گفت: استان خوزستان به دلیل شرایط خاص ازجمله بافت جمعیتی و همچنین تعداد بیمه‌شدگان بانک صادرات، از اهمیت ویژه‌ای برای بیمه سرمد برخوردار است و تلاش جمعی برای افزایش رضایتمندی بیمه‌شدگان خصوصاً همکاران بانک صادرات ایران جزء اولویت‌هاست که امیدوارم با افزایش سرعت در ارائۀ خدمات بیمه‌ای با کیفیت به این مهم دست یابیم.

مدیرعامل بیمه سرمد خاطرنشان کرد که همواره یکی از اولویت‌های بنده کاهش مدت‌زمان پرداخت خسارت بوده و هم‌اینک با همدلی و تلاش مجموعه مدیریتی و همه همکارانم، پرداخت خسارت های درمانی در بخش پاراکلینیکی به میانگین حدود ۴ روز رسیده است.

بهشتی‌نژاد با تأکید بر افزایش تعاملات فیمابین بیمه سرمد و بانک صادرات ایران، اضافه کرد: یکی از انتظارات از بانک صادرات همکاری در راه‌اندازی میز خدمت و استقرار نمایندگان در شعب بانک صادرات است. پیشنهاد ما به‌کارگیری خانواده بزرگ بانک صادرات به‌خصوص بازنشستگان محترم در میز خدمت است که علاوه بر افزایش بهره‌وری، باعث ارتباط و تعامل بیشتر بانک و بیمه خواهد شد.

ایشان در پایان ضمن تشکر از مدیریت شعب بانک صادرات استان خوزستان بابت همراهی و پیگیری‌ صورت‌گرفته برای خرید ملک جدید بیمه سرمد، ابراز امیدواری کرد استقرار شعبۀ بیمه سرمد در ساختمان جدید آغازگر فصلی جدید برای بیمه سرمد در استان باشد.

عطاردی، مدیر شعب بانک صادرات استان خوزستان: بی‌انصافی است اگر نگوییم وضعیت خدمت‌رسانی بیمه سرمد نسبت به گذشته بهتر شده است.

در ادامۀ جلسه اقای عطاردی، مدیر شعب بانک صادرات استان خوزستان، ضمن قدردانی از عملکرد بیمه سرمد در یک سال گذشته عنوان کرد: بیمه سرمد نسبت به سال گذشته از نظر وضعیت پرداخت خسارت بسیار خوب عمل کرده است و اعتراض‌ها به حداقل رسیده است که جا دارد از تیم مدیریت بیمه سرمد تشکر کنیم.

عطاردی در ادامه با اشاره به کم‌بودن تلاش فردی نمایندگان خوزستان، اظهار داشت: با توجه به پتانسیل و ظرفیت موجود در استان، توقع می‌رود نمایندگان بیمه سرمد سهم بیشتری از بازار استان را از آن خود کنند. ایشان تعداد نمایندگان استان را کم توصیف کرد و از ستاد بیمه سرمد خواست تا نسبت به افزایش تعداد نمایندگان برنامه‌ریزی لازم را انجام دهند.

مدیر شعب بانک صادرات استان خوزستانتصریح کرد که تمام تلاش خود را در جهت راه‌اندازی میزهای خدمت و تقویت این بخش به کار خواهند گرفت تا بتوان از ظرفیت موجود برای تقویت بیمه سرمد بهره برد.

وی در پایان این‌گونه اظهار داشت: بی‌انصافی است اگر اقرار نکنیم وضعیت خدمت‌رسانی بیمه سرمد نسبت به گذشته بهتر شده است، ولی با توجه به توان مدیریتی و پرسنل بیمه سرمد، توقع بیشتری از بیمه سرمد می‌رود تا در استان و کشور شاخص در صدور و خدمت‌رسانی بیمه‌ای باشد.

در ادامهٔ این جلسه، بزرگ‌زاده معاون بازاریابی و شبکۀ فروش با اشاره به تصمیم مدیران عالی شرکت، استراتژی سال جاری بیمه سرمد را توسعهٔ شبکهٔ فروش و توانمندسازی نمایندگان عنوان کرد و افزود با استقرار همکاران ما در ساختمان جدید و وجود پتانسیل استان آیندۀ خوبی پیش روی بیمه سرمد خواهد بود.

گرشاسبی: به حداقل رسیدن مدت زمان ارزیابی و پرداخت خسارت درمان با استقرار نرم‌افزار درمانی سیناد

گرشاسبی، معاون بیمه‌های اشخاص، با اشاره به مراکز طرف قرارداد بیمه سرمد گفت: با تمرکز تیم درمان بر روی بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها، درمانگاه‌ها و مراکز درمانی معتبر هم‌اینک در این حوزه وضعیت خوبی داریم.

معاون بیمه‌های اشخاص بیمه سرمد با اشاره به استقرار نرم‌افزار درمانی سیناد گفت: مدت‌زمان ارزیابی و پرداخت خسارت بیمه‌شدگان به حداقل رسیده است.

گرشاسبی در خصوص بیمه عمر مانده بدهکار گفت طراحی و برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده که نیازمند مساعدت و همکاری بانک استان جهت صدور این بیمه‌نامه است.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/lJ4uRs