امروز سه شنبه، ۲۹ خرداد ۱۴۰۳

استاندار مازندران: پالیز بانک کشاورزی گامی مؤثر در جهت حمایت از کشاورزان و توسعه بخش کشاورزی است

یوسف نوری استاندار مازندران گفت: پلتفرم پالیز بانک کشاورزی گامی مؤثر در جهت حمایت از کشاورزان و توسعه بخش کشاورزی در کشور است.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، استاندار مازندران که شامگاه چهارشنبه ۲۳ خرداد ماه ۱۴۰۳با دعوت معاون کسب و کار مدیرعامل این بانک در دوره معرفی و آموزش پلتفرم مدیریت زنجیره تأمین (پالیز) حضور یافته بود، با اعلام این مطلب از اقدامات بانک کشاورزی در مدیریت جریان نقدینگی و ثبت تراکنش های مالی معاملات بر بستر امن بانکداری متمرکز قدردانی کرد و این موفقیت را به کارکنان و مشتریان بانک کشاورزی تبریک گفت.

یوسف نوری ضمن حمایت از راه اندازی پلتفرم پالیز در این بانک، بر تلاش مستمر برای ارائه خدمات بهتر و اجرای موفق این طرح در استان مازندران تأکید کرد.

وی در دیدار با صادق نوری معاون توسعه کسب و کار مدیرعامل بانک کشاورزی نیز با اشاره به اهمیت و جایگاه این بانک در توسعه استان  مازندران گفت: مازندران قطب کشاورزی کشور است و برای توسعه و رونق این بخش، نیازمند حمایت های همه جانبه، به‌ ویژه از سوی بانک کشاورزی هستیم.

استاندار مازندران به نقش مهم بانک کشاورزی در ارائه تسهیلات به کشاورزان، حمایت از طرح های کشاورزی و ایجاد زیرساخت های لازم برای توسعه این بخش اشاره کرد و  گفت: آمادگی داریم با همکاری بانک کشاورزی، گام های بلندی در جهت توسعه کشاورزی این استان برداریم.

وی ضمن قدردانی از عملکرد بانک کشاورزی در زمینه گسترش فناوری های نوین کشاورزی، بر مدیریت زنجیره های تأمین و پایانه های صادرات محصولات کشاورزی تأکید و از رونمایی و به کارگیری پلتفرم مدیریت زنجیره تأمین (پالیز) در بانک کشاورزی استقبال کرد.

معاون توسعه و کسب‌ و کار مدیرعامل بانک کشاورزی نیز بر تعهد این بانک به حمایت از بخش کشاورزی مازندران تأکید کرد و گفت: بانک کشاورزی تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا با ارائه تسهیلات و خدمات مناسب، به کشاورزان این استان یاری رساند.

بر اساس این گزارش، جلسه معرفی پلتفرم زنجیره تأمین (پالیز) با شرکت کارشناسان بازاریابی و فروش خدمات، بانکداری شرکتی مدیریت های شعب بانک کشاورزی در مرکز آموزش بابلسر این بانک برگزار و در این جلسه قابلیت ‌ها و مزایای پالیز برای تولیدکنندگان، شرکت های زنجیره تأمین و شبکه تأمین کنندگان نهاده ‌های اولیه (بذر، کود، سم و …) در حضور استاندار مازندران تشریح و تبیین شد.

این گزارش می افزاید، پلتفرم مدیریت زنجیره تأمین «پالیز» ابزاری جدید در اکوسیستم بانکداری دیجیتال است که ضمن تلفیق مفاهیم اقتصاد هوشمند و تحول دیجیتال، از ظرفیت ‌های بانک کشاورزی در جهت ایفای نقش حمایتی این بانک در رکن ضامن بهره گرفته است.

این پلتفرم با استفاده از روش‌ های تأمین مالی متفاوت اعم از نقدی و اعتباری، اعتبار معاملات را به نحو قابل توجهی افزایش داده و با امکان پوشش انواع زنجیره های محصولات کشاورزی، کارکرد مؤثری را در مدیریت تأمین مالی زنجیره ها و هدایت منابع به سمت تولید، حذف واسطه گری، تنظیم بازار بخش کشاورزی، افزایش هماهنگی بین اعضای زنجیره و بهبود برنامه ریزی تولید رقم می زند.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/NRqzBm