معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست در پیامی فرا رسیدن سالروز ارتحال ملکوتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره)  رابه کارکنان این شرکت تسلیت گفت.

به گزارش فراسو به نقل از دفتر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت ملی پست؛ متن پیام محمود لیایی بدین شرح است:
انقلاب شکوهمند اسلامی ایران همواره با نام رهبر عظیم‌الشان آن، حضرت امام خمینی(ره) عجین شده است. بزرگ مردی از سلاله پیامبر اعظم (ص) که با تکیه بر ایمان و اعتقاد الهی، بندهای اسارت و بندگی از طاغوت زمان را از ملت ایران زدود و به‌عنوان بت‌شکن تاریخ در یادها جاودانه شد.
با حرکت انقلابی این بزرگمرد آزاده، تاریخ ایران اسلامی وارد فصل جدیدی شد که انجام امور برای رضای خدا و خدمت به خلقش، سرلوحه عمل به وظایف و مسئولیت‌ها قرار دارد.
حضرت امام خمینی (ره) به تأسی از مولای خود امیرالمومنین علی(ع)، نظام مقدس جمهوری اسلامی را بر مبنای اسلام ناب محمدی (ص) بنیان نهاد و آن را  به عنوان الگو به جهانیان معرفی کرد.
اینجانب فرارسیدن سالروز جانگداز ملکوتی شدن امام راحل(ره)، همزمان با قیام خونین ۱۵ خرداد، نقطه عطف انقلاب اسلامی مردم ایران، را به عموم کارکنان پست در سراسر کشور تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال توفیق عمل به سیره امام خمینی(ره) و آرمان‌هایش را مسالت می‌نمایم.